auto huren in orlando
auto huren in orlando
hoi ik heb een vraag ik zou een auto willen huren voor een paar dagen dus als we ter plaatse zijn in orlando.heeft iemand daar ervaring mee bv is het wel vertrouwd en dan met name de verzekeringen enzo.nou hoor ik jullie vragen waarom niet gelijk vanuit de luchthaven.het zit zo wij gaan met 5 dames en 5 hele grote koffers dan zou ik een grote auto moeten huren,als we het ter plaatse doen kan ik met een kleinere af omdat de koffers dan niet mee hoeven en dat rijd toch makelijker we zijn dames he .nou dat was het wel een beetje we kunnen niet wachten om te gaan.
Re: auto huren in orlando
Wij hebben de eerste keer dat we een auto huurde dit gedaan voor 4 dagen en zaten in een hotel aan de I-drive. we hebben toen de auto gehuur bij alamo aan de I-drive zat bij en hotel Four Points sheraton. Alamo is goed te vertrouwen en alle andere bekende autoverhuurders eigenlijk ook. Kijk ook even in de autohuurtopics hier zijn ook veel tips over waar te huren of kortingscodes enz.
Je kan idd bij Alamo zonder problemen een auto huren(neem Alamo Gold), Alomo zit ook nog ergens op de 192 bij een hotel en bij de ingang van de Magic Kingdom.
Als je daar je auto wil halen moet je volgens mij wel eerst on-line boeken(b.v via usareisen.de) omdat er niet veel auto's staan.
Sjon, Bianca en Romy
Als je daar je auto wil halen moet je volgens mij wel eerst on-line boeken(b.v via usareisen.de) omdat er niet veel auto's staan.
Sjon, Bianca en Romy
Wel vast vanuit Nl reserveren!
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Het is en blijft goedkoper om vooraf de auto te reserveren. Op de blog staan genoeg websites waar je dat kunt doen. In de meeste gevallen kun je bij het boeken ook aangeven waar je de auto in Orlando wilt ophalen, zoek dan een lokatie die dicht bij je hotel ligt. Als je met z'n 5en gaat en 5 grote koffers dan zou je een SFAR (standaard SUV) kunnen kiezen. Persoonlijk vind ik de prijzen van www.dollar.co.uk erg goed en je ontvangt na de boeking meteen de boekingbevestiging. De inclusive optie bij de boeking heeft alle minimale verzekeringen en je kunt voor platinum kiezen dan heb je alle extra bereiders en een volle tank benzine verder zitten er geen verschillen in verzekeringen.
Hoi Marina,
Een auto huren in de USA zelf, al is het maar voor een korte periode, kan een behoorlijk dure aangelegenheid zijn.
Huurauto's worden per definitie altijd gehuurd vanuit Nederland, dat is het voordeligste.
Ik lees dat je terplaatse op de luchthaven wilde kijken naar een " kleinere" auto omdat jullie de bagage dan niet mee hoeven te nemen. Niet dat het mijn zaak is, maar waar blijven al de " grote"" koffers dan???
Want koffers eventueel "opslaan" in een kluis op de luchthaven om deze op een later tijdstip op
te halen is ook niet echt voordelig.
Dus wat al eerder geschreven werd: huur een auto vanuit Nederland. Wil je toch minimaal een standaard SUV
(Jeep Cherokee) dan is mijn advies om deze te huren via USA-Reizen.de. Zij hebben een behoorlijke selectie van
SUV-ers die je bij b.v. Alamo Nederland nog niet eens tegenkomt. Zowel ik als een aantal mede forummers
huren al jaren via USA-Reizen en dat gaat perfect. Enige kennis van de Duitse taal is wel handig...
Veel succes!!!
Een auto huren in de USA zelf, al is het maar voor een korte periode, kan een behoorlijk dure aangelegenheid zijn.
Huurauto's worden per definitie altijd gehuurd vanuit Nederland, dat is het voordeligste.
Ik lees dat je terplaatse op de luchthaven wilde kijken naar een " kleinere" auto omdat jullie de bagage dan niet mee hoeven te nemen. Niet dat het mijn zaak is, maar waar blijven al de " grote"" koffers dan???
Want koffers eventueel "opslaan" in een kluis op de luchthaven om deze op een later tijdstip op
te halen is ook niet echt voordelig.
Dus wat al eerder geschreven werd: huur een auto vanuit Nederland. Wil je toch minimaal een standaard SUV
(Jeep Cherokee) dan is mijn advies om deze te huren via USA-Reizen.de. Zij hebben een behoorlijke selectie van
SUV-ers die je bij b.v. Alamo Nederland nog niet eens tegenkomt. Zowel ik als een aantal mede forummers
huren al jaren via USA-Reizen en dat gaat perfect. Enige kennis van de Duitse taal is wel handig...
Veel succes!!!
............Enige kennis van de Duitse taal is wel handig.............
Of reserveren via hun Engelstalige site.
Ik weet zo gauw de naam hiervan niet meer..........een mede-forummer wel???
Of reserveren via hun Engelstalige site.
Ik weet zo gauw de naam hiervan niet meer..........een mede-forummer wel???
allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties .ik reserveer hem voor vertrek en haal hem op bij alamo op de i drive.om antwoord te geven op ruud b we hebben transfer vanuit het vliegveld naar het hotel en we willen de volgende dag pas de huurauto gaan halen en dan staan de koffers gewoon al in het hotel en ik vind een kleinere auto toch makkelijk dan zon supergrote .groetjes marina