Extra koffer inchecken bij Virgin Atlantic

Plaats reactie
PENPE
Redacteur
Contacteer:

Extra koffer inchecken bij Virgin Atlantic

Bericht door PENPE »

De prijs voor het inchecken van een extra koffer bij Virgin-Atlantic valt reuze mee in vergelijking met bv de Amerikaanse maatschappijen :
Afbeelding Meer info : http://www.virgin-atlantic.com/us/en/tr ... ggage.html

Bron : http://www.virgin-atlantic.com
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Ihop2012

Re: Extra koffer inchecken bij Virgin Atlantic

Bericht door Ihop2012 »

Meen je dit nu echt, dat je het schappelijk vindt/ reuze meevalt?!
Is een melkkoetje aan het worden van de vliegmaatschappijen, extra koffers inchecken/ in flight entertainment betalen, drankjes afrekenen, ga zo maar door.

Er wordt elke keer weer wat bedacht om extra geld te verdienen, en nu zijn we ook nog "blij" dat we niet zo erg uitgeklopt worden door deze prijzen :shock: :?: .

Lees zo nu en dan jullie reisverhalen en zie daar een rode draad in namelijk, men wringt zich in allerlei bochten om maar zo goedkoop mogelijk te kunnen reizen, via Brussel, auto huur via Duitsland, geen upgrade voor economyplus indien de lidmaatschap is afgelopen, in huurvilla koken,etc. enkel en alleen om te kunnen besparen.

Indien er overvracht is, wordt er gezucht en gesteund en spullen teruggebracht naar de winkel enkel en alleen omdat de de prijs voor extra koffer schandalig duur is / niet inverhouding staat tot.

En dan lees ik dit, moet niet veel gekkere worden, lijkt soms komkomertijd hier :roll: , als er ook maaar een vleugje Usa aan zit wordt het gepost.

Zal ongetwijfelt door de "vaste kern" van het forum diverse berichten krijgen dus zou zeggen bring it on :)
Afbeelding

Edwen

Bericht door Edwen »

Diversiteit in berichtgeving is goed, daar hoort ook de bovenstaande reactie bij. Snap de iets wat gefrustreerde reactie niet helemaal omdat het originele bericht gaat over kosten en dit onderwerp op dit forum veel aan bod komt. Vind het zelf namelijk een goed bericht omdat het je de mogelijkheid geeft om een afweging te maken. Zelf ben ik net terug uit de VS en beide koffers waren 52 pond zwaar net binnen de limiet, anders hadden we $ 100,- bij moeten betalen (Delta). Delta vraag voor een extra koffer afhankelijk van de afstand die gevlogen moet worden zo $100,-.

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Idd virgin is wat dit betreft dan nog een van de goedkoopste ik heb 91 dollar betaald voor een extra koffer bij Delta en mij hoor je niet klagen hoor. En heb bij niemand iets gelezen over dingen terug naar de winkel brengen omdat het niet meer past in een koffer. En als je hier en daar kan bezuinigen op andere dingen zodat je wel die extra koffer meeneemt waarom niet. Wat is het probleem?

Tevens is het altijd makkelijk om te weten wat je bij wie betaald voor die extra koffer.

John
Site Beheerder

Bericht door John »

We vinden het prima dat er inhoudelijk gediscussieerd word, maar we hebben moeite met dit soort provocerende taal.
Ihop2012 schreef:Zal ongetwijfelt door de "vaste kern" van het forum diverse berichten krijgen dus zou zeggen bring it on :)
Uiteraard mag een ieder meedenken (en vooral doen) hoe de informatieve waarde van dit forum te verhogen.
Echter is dit over het randje, bij deze een waarschuwing, en bij herhaling een Ban.
Ik verzoek dus iedereen een discussie te voeren over de inhoud , en als er problemen zijn
van algemene aard mag men via pb dit uitspreken aan de beheerders.
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter

m.mouse

Bericht door m.mouse »

United vroeg vorig jaar 200 dollar voor een tweede koffer. Ik heb toen maar een doos met zomerkleren ( het was november dus die had ik toen niet gelijk nodig) per pst gestuurd. Dat was 65 dollar dus een stuk voordeliger. Aangezien het oude kleren waren hoefde ik ook geen invoerrechten te betalen. Virgin is dus inderdaad veel goedkoper met de tweede koffer.
Afbeelding

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Pakketjes opsturen kan idd tegenwoordig goedkoper zijn, die optie kan men dus ook bekijken. Heb ook 1 keer een pakketje opgestuurd voor 80 dollar geloof ik. Ook mijn oude kleren, donderdag opgestuurd en de dinsdag erna werd het al bezorgd. Opties genoeg dus om extra's mee te nemen. Maar dwaal nu af sorry

Plaats reactie