Vandaag heb ik de app voor Disneyworld en Seaworld op mijn Iphone gezet en het ziet er leuk uit.
Wie heeft de app al in de parken gebruikt? Ben bijvoorbeeld benieuwd of de wachttijden die aangegeven worden voor de attracties juist zijn en of iemand nog leuke tips heeft, wat je nog meer met de app kunt doen.
App voor de pretparken
-
Re: App voor de pretparken
wellicht handig als de namen van deze APPs gedeeld worden?
Ik heb twee weken geleden de APP WDWwaits gebruikt en die is redelijk accuraat. die van Seaworld is erg leuk alleen aangezien daar nog geen Free-WiFI is heb je daar in het park weinig aan.
Ook Busch Gardens heeft zo'n app en heet ook zo, net als Seaworld heet ook zo de app. Ik heb ook Disney World als app.
Ook Busch Gardens heeft zo'n app en heet ook zo, net als Seaworld heet ook zo de app. Ik heb ook Disney World als app.
Ga het over 1,5 week ook maar eens proberen dan.
Vorig jaar nog nergens in de parken Wifi kunnen bekennen, op een enkele spot na die amper werkte, dus ik hoop dat de wifi er nu wel werkt.
Vorig jaar nog nergens in de parken Wifi kunnen bekennen, op een enkele spot na die amper werkte, dus ik hoop dat de wifi er nu wel werkt.
WIFI in Disney werkt wel al wordt je er wel vaak weer af gegooid. Het is nog niet heel stabiel wat ik heb gemerkt.
De WDW waits is wel een handige App de tijden zijn aardig gelijk
De WDW waits is wel een handige App de tijden zijn aardig gelijk
Senna, er komen bij mij meerdere WDW waits naar boven als ik 'm zoek.
De 1e die opkomt is een gratis app en is van LCC Reizen...bedoel je die?
De 1e die opkomt is een gratis app en is van LCC Reizen...bedoel je die?