hallo,
Ik ben Claire, 61 jaar, en woon in Belgie.
We hebben al sinds 1997 en vakantiehuis in Florida, meer bepaald langs de 27 op de grens tussen Kissimee en Clermont.We verblijven dan ook sedert meer dan 15 jaar tweemaal per jaar een drietal weken in Florida. ik volg het forum al een hele tijd en heb me nu aangemeld omdat ik meen vanuit mijn ervaring wel wat zinnigs te kunnen vertellen over sommige onderwerpen.
We hebben een persoonlijke website maar ik weet niet of ik deze hier mag vermelden omdat dit een soort reclame is voor ons vakantiehuis.
voorstellen
Re: voorstellen
Hallo, en welkom op deze leuke forum.
Wat gaaf dat je een vakantiehuisje in Florida hebt.
Helaas mag je hier geen reclame maken van je huisje.
Want er zijn meer mensen die hier een huisje of villa hebben die dat ook niet doen en mogen.Ook niet als het op je website staat.Want dan mag hij niet geplaatst worden.
Kom je vaak in de parken? Welke periode ben je vaak in Orlando? Wij gaan ook de laatste jaren 2x per jaar dus wie weet zien we elkaar wel eens.
Heel veel plezier op het forum
Groetjes van Anja
Wat gaaf dat je een vakantiehuisje in Florida hebt.
Want er zijn meer mensen die hier een huisje of villa hebben die dat ook niet doen en mogen.Ook niet als het op je website staat.Want dan mag hij niet geplaatst worden.
Kom je vaak in de parken? Welke periode ben je vaak in Orlando? Wij gaan ook de laatste jaren 2x per jaar dus wie weet zien we elkaar wel eens.
Heel veel plezier op het forum
Groetjes van Anja
Ik wil toch echt even onderstaande corrigeren:
Dat mag dus wel, mits aan een aantal voorwaarden word voldaan, aldus opgenomen in de forumregels:Wat gaaf dat je een vakantiehuisje in Florida hebt.
Dus wat mij betreft geen probleem!11: Het adverteren van producten, diensten of websites op de forums is strikt verboden.
Dus: geen links naar concurrerende websites of sites met een commerciële boodschap.
Dit geldt ook voor handtekeningen (signatures) en priveberichten!
-Uitzonderingen:
(a) Sites die in hoge mate relevant zijn voor een bepaald onderwerp, mogen in een bericht geplaatst worden, zolang je geen band hebt met die website.
(b) In je persoonlijke profiel kun je onder "Website" persoonlijke site's en geen commerciële invullen, mits jij de eigenaar van de site bent en de site aan de geldende fatsoensnormen voldoet.
(c) Uitgezonderd hierop zijn aanbieders die door het team geplaatst worden, wil je ook vermeld worden op dit forum neem dan contact op met Fred.
We zijn net terug. Volgende keer zal in het najaar zijn, vermoedelijk november.
we gaan wel niet zo veel meer naar de parken. We bezoeken wel heel regelmatig downtown disney en de universal citywalk. En maken vaak gebruik van het disney transport voor een wandelingetje door de hoteldomeinen van de parken.
we gaan wel niet zo veel meer naar de parken. We bezoeken wel heel regelmatig downtown disney en de universal citywalk. En maken vaak gebruik van het disney transport voor een wandelingetje door de hoteldomeinen van de parken.