teveel koffers
teveel koffers
Op 2 augustus komen wij met vier personen aan op Orlando Sanford.
Voor onze vakantie in Orlando heb ik een Chrysler Sebring cabrio gehuurd.
Nu denk ik dat niet alle koffers hier in mee kunnen.
Ons vakantie adres is een uur rijden. Wie weet een oplossing?
Misschien is het mogelijk een bagagekluis te huren op het vliegveld?
Voor onze vakantie in Orlando heb ik een Chrysler Sebring cabrio gehuurd.
Nu denk ik dat niet alle koffers hier in mee kunnen.
Ons vakantie adres is een uur rijden. Wie weet een oplossing?
Misschien is het mogelijk een bagagekluis te huren op het vliegveld?
Re: teveel koffers
Er gaan 2 koffers in de cabrio. MCO heeft zelf geen lockers. Je zou het heel aardig kunnen vragen bij het Hyatt hotel, of je daar even je koffers kan laten.
Misschien nog een auto huren voor 1 dag of anders wordt het een extra keer heen en weer rijden waarschijnlijk.
@Patrick, ze komen aan op Sanford en niet MCO
@Patrick, ze komen aan op Sanford en niet MCO

Oeps, je hebt helemaal gelijk. Zo gewend aan MCO
Maar op Sanford ook geen lockers helaas

Maar op Sanford ook geen lockers helaas
De oplossing van Tans4usa lijkt me ook de handigste, je moet echter ook twee keer rijden als je weer terug reist. Wellicht voor de aankomst- en de vertrekdag een andere auto regelen met de verhuurder. Alamo b.v. zit ook op de 192 of bij Disney.
Weet je wel zeker dat je een Cabrio wilt, het is echt snikheet in augustus en een gesloten auto met airco is dan best fijn
Weet je wel zeker dat je een Cabrio wilt, het is echt snikheet in augustus en een gesloten auto met airco is dan best fijn

- Edwin & Wendy
simpele oplossing: je neemt mee wat je mee kan nemen, de rest laat je lopen op de band. Wordt opgepikt door personeel, in beveiligd gebied gezet en kan je twee uurtjes of de volgende ochtend halen op vertoon van je claimtickets 
Hyatt zal niet de verantwoording nemen...

Hyatt zal niet de verantwoording nemen...
Orlando sinds 1992
Bedankt voor de reacties. Een andere auto huren voor 1 dag is een optie maar die moet dan wel beschikbaar zijn. Is een taxi huren misschien ook een optie? het gaat om ongeveer 90 km
Wij gaan altijd met Mears https://secure.mearstransportation.com/ShutSedan.asp vanaf MCO naar onze bestemming (en halen de volgende dag de huurauto op @ Dolphin) misschien kan dat ook wel vanaf Orlando Sanford.
Natuurlijk zullen er andere auto's beschikbaar zijn, en het zal denk ik zeker goedkoper zijn dan 2x een taxi hurenHenk_K schreef:Bedankt voor de reacties. Een andere auto huren voor 1 dag is een optie maar die moet dan wel beschikbaar zijn. Is een taxi huren misschien ook een optie? het gaat om ongeveer 90 km

Maar waar verblijf je eigenlijk, als je op 90km van Orlando zit

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Ik verblijf in Davenport. Ik heb inmiddels gekeken wat het kost met Mears. Komt neer op € 105,-- Lijkt me wel een goede oplossing. Een auto huren en heen en weer rijden kost ook geld en is ook een heel gedoe. Het is inderdaad geen 90 km. Maar volgens google maps wel een uur rijden.
Inderdaad, als je een beetje achterin in Davenport zit op bv Sandy Ridge, Aviana, Watersong of Providence dan ben je vanaf Sanford gauw een dik uur onderweg.Henk_K schreef:Het is inderdaad geen 90 km. Maar volgens google maps wel een uur rijden.
Tip : ga via de 417 ( tollroad ) deze is vrij rustig en daardoor zeer relaxed om te rijden
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Het advies van Sonja:( Weet je wel zeker dat je een Cabrio wilt, het is echt snikheet in augustus en een gesloten auto met airco is dan best fijn) kun je misschien toch ook overwegen, de airco is zeer comfortabel met die hitte en je hebt meer ruimte voor de koffers.
Al 26 jaar Florida vakanties en het blijft geweldig.

- Sunshine State
- Contacteer:
In Augustus met een Cabrio rijden in Florida
... ik zou lekker een grote SUV nemen voor vier personen, je koffer probleem getackeld, airco aan en genieten.
De temperaturen lopen op tot zo,n 40 graden in Augustus, je verbrand levendig, zelfs een open dak in een auto is al niet lekker !

De temperaturen lopen op tot zo,n 40 graden in Augustus, je verbrand levendig, zelfs een open dak in een auto is al niet lekker !
Bedankt voor de tips.
Indien het nodig is kan je de cabrio ook dicht laten en de airco aan zetten.
Dus we gokken het erop en laten het bij de cabrio. Twee personen nemen een taxi en de problemen
met de koffers is ook opgelost.
Indien het nodig is kan je de cabrio ook dicht laten en de airco aan zetten.
Dus we gokken het erop en laten het bij de cabrio. Twee personen nemen een taxi en de problemen
met de koffers is ook opgelost.
Ieder het zijne en ik weet niet hoe groot de 4 personen zijn.
................Maar met zijn vieren in een Sebring cabrio met gesloten kap?...... Ik zou er in ieder geval nog eens over denken.
Ik heb er in het verleden eens eens gehad tussen Phoenix en Las Vegas, de achterbank is niet gemakkelijk bereikbaar en smal en de bagage capaciteit weinig.
Met 2 personen een goede auto, maar in de hitte doe je gauw de kap dicht.
Maar nogmaals, ieder huurt wat hij wil.......................
................Maar met zijn vieren in een Sebring cabrio met gesloten kap?...... Ik zou er in ieder geval nog eens over denken.
Ik heb er in het verleden eens eens gehad tussen Phoenix en Las Vegas, de achterbank is niet gemakkelijk bereikbaar en smal en de bagage capaciteit weinig.
Met 2 personen een goede auto, maar in de hitte doe je gauw de kap dicht.
Maar nogmaals, ieder huurt wat hij wil.......................