Even voorstellen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Paatetaad

Even voorstellen

Bericht door Paatetaad »

Hallo allemaal.

Mijn naam is Sander Maurits en ik ben nieuw hier.

Ik ben geboren in Koudekerk aan de Rijn, maar woon inmiddels al een aantal jaar in Haarlem.

Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Orlando geweest en helaas kon ik maar 1 dag naar een themepark en dat is Island of adventure geworden.

Top vakantie gehad, maar mijn mede reizigers zijn niet van die themepark fanaten, dus wil aankomende zomer graag nog een keer terug.

Niemand wil alleen mee, maar ik zit er sterk over te denken om alleen te gaan. Ik vermaak mezelf altijd prima.

fred
Site Beheerder
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door fred »

Hoi Sander , welkom op ons forum!
Zo te lezen heb je het virus ook al te pakken :lol:
Jammer dat niemand je gezelschap wil houden , misschien vind je hier vrijwilligers genoeg!
Je kunt je prima vermaken in Orlando , dus ik zeg alvast veel plezier met plannen , en als je vragen hebt , roep vooral !
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter !

robin

Bericht door robin »

welkom op het forum :applause:

anja

Bericht door anja »

Welkom op dit leuke forum.
Ik ben ook eens alleen gegaan, dat beviel prima. Ik kon toen geen auto rijden ivm de medicijnen die ik slikte maar ik had een hotel op de int. drive waar veel te doen is en als je in de buurt van Wet en Wild zit kan je met de trolly naar Seaworld en te voet naar Universal, IOA maar er was ook een gratis busvervoer naar alle parken.
Prima geregeld dus. Gewoon doen.
Bij de int. drive zitten ook veel eettentjes waar je savonds altijd lekker kan rond lopen.
Heel veel plezier, maar dat gaat zeker wel lukken. :applause:

Plaats reactie