Stopover Chicago - ervaring met United

Plaats reactie
idwfb

Stopover Chicago - ervaring met United

Bericht door idwfb »

nadat de villa reeds vastgelegd is zijn we volop op zoek gegaan naar vliegtickets voor onze reis naar Orlando in april 2014.
Interessante aanbieding gezien bij United Airlines (725 euro/p) met tussenstop in Chicago.

Nu is mijn vraag of iemand van jullie reeds ervaring heeft met stopover in Chicago? Hebben een marge qua tijd van ruim 3u dus dat is zeker oké vermoed ik.
En ook United Airlines op zich? Positieve ervaringen of eerder negatieve?

Is mijn eerste reis over de grote plas dus alle info is zeker welkom :)

groetjes,
Inge

Senna
Contacteer:

Re: Stopover Chicago - ervaring met United

Bericht door Senna »

3 uur moet prima te doen zijn. wij hebben 2.45 uur overstap in Atlanta en ook dat gaat goed komen. Laatst in New York hadden we 3 uur overstap en toen was het redelijk druk maar gelukkig was en een Quick line voor immigrations voor overstap minder dan 3 uur. Dat was in New York heb er eigenlijk niet op gelet de laatste jaren of dat overal zo is. Misschien nieuw of altijd al geweest maar nooit nodig gehad.

United is een prima vliegtuigmaatschappij, al heb ik persoonlijk voorkeur voor andere maatschappijen, al heb ik nog nooit United gevlogen (gevoel), maar veel van het Forum hier zweren bij United dus als je qua prijs en tijden helemaal happy bent zou ik ervoor gaan. April 2014 is natuurlijk nog ver weg en je zou nog wat rond kunnen kijken maar als je daar geen zin in heb, gewoon doen.

Heel veel plezier met de verdere planning en altijd vragen als je wat wil weten. Zeker voor de eerste reis.
gr. Kim

Esther2013

Bericht door Esther2013 »

Afgelopen februari zijn we via Chicago naar Las Vegas gevlogen met een overstap van 3 uur met United.
United is prima bevallen, goede service, aardige crew en 3 uur in Chicago is ruim, maar scheelt een hoop stress.
Dus ik kan beamen dat dit prima te doen moet zijn!

2015 Rome, New York http://sloofjesnaarrome.blogspot.nl
2014 Bradenton - Florida http://sloofjes2014.blogspot.nl
2013 Las Vegas (feb) + rondreis Florida
2007 2012 San Francisco 2008 2011 Las Vegas

idwfb

Bericht door idwfb »

Dankjewel voor de info!
Ben er misschien wat vroeg bij met het regelen van de tickets maar we gaan tenslotte met 5 (waaronder 2 kinds van 10 en 11) en ben iemand die graag alles tijdig in orde heeft (control freak? ;) )

Is nog lang wachten maar ben al helemaal in de stemming aan het komen naarmate ik meer zaken kan vastleggen
:)

Sunshine State
Contacteer:

Bericht door Sunshine State »

2 a 3 uur overstap tijd is prima, wij vliegen meestal United en nooit echt problemen gehad.
Overigens hebben jullie een top villa gehuurd, nog heel veel voorpret !!
Je bent niet de enige hoor die er vroeg bij is, onze 2014 vakantie is ook al geregeld :mrgreen: :mrgreen:
Vakantie blog September 2016 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

idwfb

Bericht door idwfb »

Tickets zijn vandaag geboekt! Vliegen op 4 april (2014 ....nog zal lang!!) met United met tussenstop naar Chicago en hotel aan de luchthaven ligt ook vast om eerst even op adem te komen nl. Hyatt Regency Orlando Airport vanwaar we dag nadien naar de villa gaan.

Weer 2 dingen op de lijst die geschrapt mogen worden :P

Plaats reactie