Weer een ander gezin gaat elk jaar steevast naar de heerlijk stranden van Terweksel, of jarenlang naar dezelfde plek in Italië of Spanje.
Dus vreemd is het niet om steeds terug te keren naar een plek waar je het 'gevonden' hebt.
Maar waarom Florida?
Voor ons is het een gevoel van thuiskomen, wanneer we uit het vliegtuig stappen op MCO hebben wij zoiets van YES we zijn thuis.
Daarna lekker met je 'eigen' auto naar je huis/hotel rijden, en de vakantie begint, ik hoef nooit te wennen ben direct op mijn best.
Voor mij is een eigen plek/huis een meerwaarde af en toe een duikje in de pool hmmm
Een beetje shoppen, af en toe een pretpark, lekker eten, de walmart/publix achtige winkel, ... de prachtige stranden, gecombineerd met het fraaie weer doet ons altijd weer terug "thuis' komen.
Wij hebben dus last van het Florida virus, of last .. ik vind niet dat we er last van hebben

Floridianen noemen het 'Florida sand in your shoes...'
Once you get Florida sand in your shoes, you never want to leave” (or “you will always return/come back") is a popular Florida saying
Dit geldt ook voor ons, wanneer we aankomen is het helemaal top, de laatste volle dag willen we er nog alles uithalen en ..de vertrekdag willen we nog niet naar huis, of we er nou twee weken of een maand zijn...
Hoe zit dat met jullie, wat is jullie Florida gevoel en.. waarom kom je steeds terug