Even voorstellen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Mabo

Even voorstellen

Bericht door Mabo »

Nou ik zal me even voorstellen:

Mijn man Bob en ik (Marja) wonen in Den Haag en zijn kortgeleden gestopt met werken (FPU.)We zijn nog geen 65 jaar maar vonden het na 40 jaar werken welletjes. Wij zijn al vaak de grote plas over gestoken, de laatste jaren naar Florida, en dan m.n. naar Orlando. De eerste keren hebben we in hotels gelogeerd maar de laatste 2 jaar hebben we heerlijk vakantie gevierd in villa's. De eerste keer hebben we gezeten in Lake Berkley en afgelopen juni hadden we een heerlijke villa in Eagle Point. We kijken nu alweer naar leuke ticketprijzen voor volgend jaar (hoezo verslaafd??) Omdat we niet meer werken kunnen we rustig wachten tot we leuke ticketprijzen voorbij zien komen! Ik vind het daarbij heerlijk om reisverslagen van anderen te lezen. Er zitten altijd een hoop bruikbare tips bij die je dan een volgende vakantie meeneemt. :)

groetjes Marja

Tans4USA

Re: Even voorstellen

Bericht door Tans4USA »

Hartelijk welkom op dit gezellige forum en heel veel leesplezier gewenst.
Ook in de diverse topics kun je veel informatie vinden.
Succes met alle voorpret.

anja

Re: Even voorstellen

Bericht door anja »

Welkom op dit leuke forum.. heerlijk om te gaan wanneer je wilt.. voor mij duurt dat nog wel even, dat ik niet meer hoef te werken...maar wij hebben geen kinderen dus kunnen ook lekker in het laagseizoen gaan.. Nog veel plezier op het forum en maar snel boeken.. :applause:

Plaats reactie