navigatie

Plaats reactie
mova

navigatie

Bericht door mova »

wij hebben hier onze auto gehuurd,en gaan die over 10 dagen daar ophalen.
maar nu is mijn vraag zit er standaard navigatie in de auto;s daar???
of moet je die er extra bij huren(lees op verschillende site's dat dat ca 12.00 per dag kost)

weet niet wat jullie ervaringen zijn???
of nemen jullie een navigatie van thuis mee?
moet dan wel een ander kaartje in...zag die wel bij tomtom.
en die kosten rond de 60,00...goedkoper als daar huren...

Senna
Contacteer:

Re: navigatie

Bericht door Senna »

De navigatie bij alamo zit er inderdaad niet bij die kost 12 dollar per dag. Ik heb inmiddels zelf een amerikaanse tomtom gekocht en die gaat dus dan ook mee. Voorheen haalde ik van mijn europese tomtom deze kaart eraf en zette ik een gekochte amerikaanse erop. Aangezien we elk jaar toch gaan maar 1 daar gekocht. Je hebt ze al vanaf 50 dollar bij de Walmart kijk wel welke site to store besteld moeten worden en welke al in de winkel te verkrijgen zijn.

Je kan natuurlijk daar aangekomen eerst langs een walmart rijden en kijken wat ze hebben en evt voor 1 dag een navigatie huren.. Ligt ook aan het aantal dagen dat je gaat . Ga je meer dan 10 dagen zou ik of er daar 1 kopen of kaartjes vervangen op je eigen tomtom. De mijne komt van de radioshack en koste 130 dollar...

aantal dagen x 12 dollar tikt lekker aan.
Mocht je er daar 1 kopen en toch niet verslaafd raken kan je hem misschien hier op de marktplaats wel weer verkopen ;)

Alex

Bericht door Alex »

Wij nemen altijd onze eigen pocket pc met TomTom erop mee.
Als je langere tijd gaat kun je inderdaad beter een kopen ter plekke. Huren is niet echt voordelig. Moet je alleen bij het verlaten van de parkeergarage nog ouderwets kaart lezen om je villa te vinden :) maar volgens mij komt iedereen uiteindelijk op de plaats van bestemming aan.

an25

Bericht door an25 »

Wij wilden eerst een nieuwe tomtom gaan kopen bij de walmart, maar hebben nu via de tomtom site een kaart van Amerika gedownload en meteen op het sd kaartje gezet, Kostte 33,50 euro en het werkt perfect. (hebben een tomtom waar een sd kaart inpast) De kaart van europa staat er dus ook gewoon op. Je wisselt van kaart via je menuscherm.
Usa 1983,1988,1990
Orlando 2005,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015
New York 2005,2010,2013.
Miami 2012

Plaats reactie