Ik heet Trudy en ben getrouwd met Wolf en hebben een zoon Erik van 11 jaar. We gaan volgend jaar voor het eerst naar Florida om de parken te gaan bezoeken.Wij willen graag weten of het verstandig is om daar een huis te huren,omdat je niet ziet of je verzekerd bent bij overboeking of als het huis niet bestaat.Alle tip zijn welkom
Groetjes Trudy
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Geen reactie gehad op de vraag, maar geen probleem, want wat kan je veel informatie vinden op dit forum, fantastisch. Inmiddels geboekt en we vertrekken op 17 juli, het aftellen en de voorpret kan beginnen! Onder andere door het lezen van de vele reisverslagen!
Hoi Trudy, alleerst wil ik je van harte welkom heten op Orlandofans Forum en sorry dat er bij je aanmelding niet werdt gereageerd op je vraag... 
Gelukkig heb je op het forum alsnog alle benodigde info kunnen vinden en zo blijkt dat dit forum dankzij de input van moderators en meer dan 800 leden genoeg informatie kan leveren aan 'nieuwkomers' (als ik dat even zo mag zeggen
) die voor het eerst naar The Sunshine State gaan.
Natuurlijk zijn we benieuwd wat je geboekt hebt en wat de verdere plannen zijn, en of er een blog komt natuurlijk
Groetjes,
Pieter

Gelukkig heb je op het forum alsnog alle benodigde info kunnen vinden en zo blijkt dat dit forum dankzij de input van moderators en meer dan 800 leden genoeg informatie kan leveren aan 'nieuwkomers' (als ik dat even zo mag zeggen

Natuurlijk zijn we benieuwd wat je geboekt hebt en wat de verdere plannen zijn, en of er een blog komt natuurlijk

Groetjes,
Pieter
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Alsnog van harte welkom op het forum en fijn dat je veel info gevonden hebt waar je naar op zoek was.
Leuk dat jullie geboekt hebben en wees gewaarschuwd, als je eenmaal één keer in Florida geweest bent wil je niets anders meer
Als jullie ook op DE LIJST vermeld willen worden dan kun je me een mailtje sturen
([email protected]) (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.
Veel plezier met de voorpret.
Leuk dat jullie geboekt hebben en wees gewaarschuwd, als je eenmaal één keer in Florida geweest bent wil je niets anders meer

Als jullie ook op DE LIJST vermeld willen worden dan kun je me een mailtje sturen
([email protected]) (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.
Veel plezier met de voorpret.
- Sunshine State
- Contacteer:
Hartelijk welkom, en wat leuk om je eerste Florida trip te maken, voor je weet .... ben je besmet met het virus!
Nog heel veel voorpret!
Nog heel veel voorpret!
Welkom op het forum
en pas op het is inderdaad verslavend

en pas op het is inderdaad verslavend

Grappig, is gewoon leuk wanneer er gereageerd wordt
Wij vertrekken 17 juli met Aer Lingus naar Orlando, via Dublin. We verblijven 3 weken in Fantasy World ressort en inderdaad de eerste keer. Dat het verslavend is, geloof ik, wanneer ik al die verhalen zo lees. Of er een blog komt, weet ik nog niet, daar moet ik me nog in verdiepen

Wij vertrekken 17 juli met Aer Lingus naar Orlando, via Dublin. We verblijven 3 weken in Fantasy World ressort en inderdaad de eerste keer. Dat het verslavend is, geloof ik, wanneer ik al die verhalen zo lees. Of er een blog komt, weet ik nog niet, daar moet ik me nog in verdiepen

welkom op dit leuke forum. Ik denk met z'n 3e dat een villa of appartement wel het fijnste is om te nemen. Bij de bekende reisorganisaties die je hier op het forum kan vinden kan je altijd een prijsopgave laten doen.
Hoi Anja, bedankt voor je reactie. Wij hebben voor een tussenoplossing gekozen. Een appartement, maar wel met hotelfaciliteiten, zoals een groot zwembad met glijbanenen, lazy river en een fitnessruimte bijvoorbeeld. En dan kunnen we als we daar zijn opoes gemak rondkijken naar welke villa we de keer erop gaan, want als ik het mag geloven wat iedereen zegt, gaan we weer zeker terug