Hallo allemaal,
Wil ik net wat actiever gebruik gaan maken van het Orlandotips forum, lees ik dat deze gaat ophouden. Maar ook ik heb dus mijn weg gevonden naar dit nieuwe forum, met dank aan allen die dit mogelijk maken.
Mijn naam is Erica (47 jaar en 48 jaar straks in Orlando

), getrouwd met Harry (48 jaar) en 1 zoon (19 jaar). Onze favoriete vakantiebestemming is, hoe kan het ook anders, de USA. We zijn 6 keer in Florida geweest, de laatste keer in 2007 en gaan van 3 t/m 20 september 2011 opnieuw naar The Sunshine State. We gaan samen met mijn zus en zwager, onze zoon gaat niet meer mee. We vliegen met Delta en hebben een villa en 2 auto's gehuurd en Disney tickets geregeld. Verder hebben we ter gelegenheid van mijn verjaardag op 12 september ontbijt met Winnie en zijn vriendjes in The Crystal Palace gereserveerd en ook hebben we tickets voor Mickey's Not So Scary Halloween Party besteld op 13 september.
Mijn zus en ik zijn grote Disney fans en zullen iets meer naar Disney World gaan dan de mannen. Zij willen o.a. gaan kanoën, naar Kennedy Space Center en Fantasy of Flights en gaan racen bij Walt Disney World Speedway. We gaan een weblog bijhouden:
http://florida4fun.blogspot.com/
Iedereen veel plezier op dit nieuwe forum!