Hallo allemaal,
Mijn naam is Lizz en wij zijn van plan om rond 16 april dit jaar naar Orlando af te reizen met zijn drieën.
Waarschijnlijk lekker een villa met prive zwembad, maar we weten nu niet of we een pakket reis moeten boeken dus vlucht, auto en villa of alles los.
Als ik zo een beetje hier en daar heb gelezen en gekeken naar huizen lijkt het of we los duurder uit zijn en ik vind het ook een beetje griezelig moet ik zeggen.
Straks heb je een villa gehuurd maar zijn er geen tickets of erg dure tickets!
Hoe doen jullie dat, wat boek je nu eerst een ticket of een villa het zijn vragen waar ik een beetje mee zit.
Het is niet mijn eerste keer naar Amerika ben al 6x geweest maar dat is al een poos geleden zeg maar 16 jaar terug.
Eerste keer was Florida en oh wat heb ik toen genoten, ik voelde me er thuis.
Van af het allereerste begin had ik een soort gevoel van thuis komen, op 1 of andere manier voel ik het als me thuis.
Helaas door omstandigheden lange tijd niet meer in Amerika geweest, maar verheug me er nu erg op.
Hoop hier nog veel op te steken, want er zitten hier nog al wat doorgewinterde Florida/Orlande gangers op.
Hallo nog een Florida fan
Re: Hallo nog een Florida fan
Hey Lizz, allereerst welkom op dit mooie forum.
Ik lees dat je al wat rondgekeken (tja gelezen dus...)hebt. Wij zorgen eerst voor tickets aangezien dit voor ons de grootste kostenpost is. Zodra we die hebben krijgt de reis vorm en gaan we de villa boeken. Het is voor ons totaal geen optie om dit in een pakket te doen omdat ik nogal kieskeurig ben in de villa en wil weten waar ik terecht kom. Dit is natuurlijk voor iedereen anders en je moet zeker doen waar je je goed bij voelt. Voor ons begint de vakantie bij het boeken van de tickets en vervolgens alle maanden daarna alles verder regelen en boeken. Veel succes met de keuzes maar vooral veel plezier met de voorbereidingen!!
Ik lees dat je al wat rondgekeken (tja gelezen dus...)hebt. Wij zorgen eerst voor tickets aangezien dit voor ons de grootste kostenpost is. Zodra we die hebben krijgt de reis vorm en gaan we de villa boeken. Het is voor ons totaal geen optie om dit in een pakket te doen omdat ik nogal kieskeurig ben in de villa en wil weten waar ik terecht kom. Dit is natuurlijk voor iedereen anders en je moet zeker doen waar je je goed bij voelt. Voor ons begint de vakantie bij het boeken van de tickets en vervolgens alle maanden daarna alles verder regelen en boeken. Veel succes met de keuzes maar vooral veel plezier met de voorbereidingen!!
http://www.gadetatflorida2013.blogspot.nl
http://www.gadetatflorida2014.blogspot.nl
http://gadetatflorida2015.blogspot.nl/
http://www.gadetatflorida2014.blogspot.nl
http://gadetatflorida2015.blogspot.nl/
- Sunshine State
- Contacteer:
Hoi Lizz, hartelijk welkom op dit gezellige forum.
Wat leuk dat je al heel bekend met Amerika, dat wordt straks een feest van herkenning!!
Nog heel veel voorpret !!
Wat leuk dat je al heel bekend met Amerika, dat wordt straks een feest van herkenning!!
Nog heel veel voorpret !!
Hoi Lizz, je kunt idd het beste eerst de tickets boeken. Zag net op skyscanner nog tickets met vertrek op 16 april voor 566 euro. Dit is best een goede prijs.
En voor een villa kun je op homeaway zoeken. Als je dit wat eng vind kunt je er een homeaway verzekering bij afsluiten.
Je moet ook niet afgaan op de prijzen die de eigenaren op de site vragen. Je mailt ze en vraagt om een offerte, die zijn meestal al gunstiger dan de vermelde prijs.
Daarna kun je proberen nog wat af te dingen, dit lukt best vaak.
Succes!
En voor een villa kun je op homeaway zoeken. Als je dit wat eng vind kunt je er een homeaway verzekering bij afsluiten.
Je moet ook niet afgaan op de prijzen die de eigenaren op de site vragen. Je mailt ze en vraagt om een offerte, die zijn meestal al gunstiger dan de vermelde prijs.
Daarna kun je proberen nog wat af te dingen, dit lukt best vaak.
Succes!
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Hoi Lizz,
Welkom hier! Ik zag al dat een aantal mede-forummers je tips hadden gegeven omtrent de tickets, het is inderdaad slim om die eerst te boeken en dan op zoek te gaan naar een villa. Je kunt er natuurlijk ook alvast een paar uitzoeken zodat je meteen na het boeken actie kunt ondernemen
. Ik zou er overigens eventueel 1 of 2 op voorhand uitzoeken want de paasperiode valt ook in jullie gekozen periode en dan kan het best druk zijn!
Succes en veel plezier met de voorpret...
Groetjes,
Ron en Monique
Welkom hier! Ik zag al dat een aantal mede-forummers je tips hadden gegeven omtrent de tickets, het is inderdaad slim om die eerst te boeken en dan op zoek te gaan naar een villa. Je kunt er natuurlijk ook alvast een paar uitzoeken zodat je meteen na het boeken actie kunt ondernemen

Succes en veel plezier met de voorpret...
Groetjes,
Ron en Monique
Hallo Lizz,
Voor wat betreft de villa's raad ik je aan om zsm een optie te nemen op een aantal villa's die je wat lijken en (nog) beschikbaar zijn. Het is namelijk Springbreak in die periode en toen wij begin September bezig waren voor villa's in April bleek dat er al veel volgeboekt was en wat er nog was wat aan onze 'eisen' voldeed was zeer aan de prijs. Wij kregen 'aanbiedingen' van $3800 tot wel $4400 voor 2 weken villahuur en over die prijzen was niet te onderhandelen. Uiteindelijk ben ik via http://www.lastminutevillas.net alsnog wel geslaagd voor een villa
Enne... welkom bij Orlando Fans !!!
Voor wat betreft de villa's raad ik je aan om zsm een optie te nemen op een aantal villa's die je wat lijken en (nog) beschikbaar zijn. Het is namelijk Springbreak in die periode en toen wij begin September bezig waren voor villa's in April bleek dat er al veel volgeboekt was en wat er nog was wat aan onze 'eisen' voldeed was zeer aan de prijs. Wij kregen 'aanbiedingen' van $3800 tot wel $4400 voor 2 weken villahuur en over die prijzen was niet te onderhandelen. Uiteindelijk ben ik via http://www.lastminutevillas.net alsnog wel geslaagd voor een villa

Enne... welkom bij Orlando Fans !!!
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Bedankt voor jullie reacties en tips, daar kunnen we wel wat mee.
Ja we gaan idd in een drukke periode zag ik, maar we hebben nog een jongedame van 17 die helaas met een stage zit van school en nu gaan we al eerder weg dan dat ze pas voorjaarsvakantie hebben.
Wanneer is het trouwens springbreak in Florida??
Wellicht wel handig ivm de attractieparken en de drukte dan daar, en de jeugd wil natuurlijk graag naar Disney en de andere parken..logisch ook.
Want als je er dan toch bent....
Maar ik ga het in de groep gooien van alles los boeken en dan eens kijken waar we dan op uit komen.
Want voor een pakketreis superior villa voor 14 nachten en auto en vlucht waren we ongeveer €1237,- kwijt pp.
Weet niet of dat duur is of goedkoop.
En de tijd schiet natuurlijk ook al aardig op!!!
Bedankt alvast
Ja we gaan idd in een drukke periode zag ik, maar we hebben nog een jongedame van 17 die helaas met een stage zit van school en nu gaan we al eerder weg dan dat ze pas voorjaarsvakantie hebben.
Wanneer is het trouwens springbreak in Florida??
Wellicht wel handig ivm de attractieparken en de drukte dan daar, en de jeugd wil natuurlijk graag naar Disney en de andere parken..logisch ook.
Want als je er dan toch bent....
Maar ik ga het in de groep gooien van alles los boeken en dan eens kijken waar we dan op uit komen.
Want voor een pakketreis superior villa voor 14 nachten en auto en vlucht waren we ongeveer €1237,- kwijt pp.
Weet niet of dat duur is of goedkoop.
En de tijd schiet natuurlijk ook al aardig op!!!
Bedankt alvast
Welkom op het forum!
Heel veel plezier met de voorbereiding en Springbreak is voor elke school verschillend maar begint zo rond half feb/ begin maart en eindigd half april zie
https://www.studentcity.com/blog/when-i ... ing-break/
Heel veel plezier met de voorbereiding en Springbreak is voor elke school verschillend maar begint zo rond half feb/ begin maart en eindigd half april zie
https://www.studentcity.com/blog/when-i ... ing-break/
- Shamulover
- Contacteer:
Houd er ook even rekening mee dat als je een villa boekt via pakket reis dat je in Amerika nog de sleutel moet halen en dat je dan pas weet in welke villa je komt en waar.
Terwijl je op homeaway of last minute villa's zelf van te voren de villa's al kan uitzoeken. En dat is ook heel wat waard.
Dus ga op internet, ga naar homeaway, flipkey of vrbo.com en zoek een villa uit die naar je wens is. Een quote is zo aangevraagd en de response van de villa eigenaren is aardig snel.
Terwijl je op homeaway of last minute villa's zelf van te voren de villa's al kan uitzoeken. En dat is ook heel wat waard.
Dus ga op internet, ga naar homeaway, flipkey of vrbo.com en zoek een villa uit die naar je wens is. Een quote is zo aangevraagd en de response van de villa eigenaren is aardig snel.
Hallo en welkom!!!
Je gaat al bijna en ik wil je nog even veel voorpret wensen.. have fun!!
Je gaat al bijna en ik wil je nog even veel voorpret wensen.. have fun!!
Van harte welkom op het forum.
Op het forum houden we een lijst bij Wie, wanneer, op vakantie is met evt. een link naar hun reisverslag.
Als jullie ook op DE LIJST vermeld willen worden dan kun je me een mailtje sturen
([email protected]) (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.
Veel plezier met alle voorpret.
Op het forum houden we een lijst bij Wie, wanneer, op vakantie is met evt. een link naar hun reisverslag.
Als jullie ook op DE LIJST vermeld willen worden dan kun je me een mailtje sturen
([email protected]) (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.
Veel plezier met alle voorpret.