Hallo Penpe,
Ik wilde je wat vragen misschien kan jij daar een antwoord opgeven.
Heb een pasje van united Mileage plus nou is mijn vraag hoe kan ik daar die airmails
punten er op krijgen.Mijn engels is nou ook weer niet zo goed maar we redden ons daar wel.
Nou gaan wij voor de 5 de keer naar Orlando maar heb dus maar 1 maal die airmails gehad.
Dus die andere 4 jaar heb ik niets gekregen ik weet dus niet wat ik moet doen.
Weet jij wat ik moet doen.
Alvast bedank daar voor.
groetjes Nel
Airmiles ( United )
Re: Airmiles ( United )
Normaliter worden je Mileage Miles binnen 48 uur na je vlucht bijgeboekt op je account. In dit geval lijkt het erop dat er iets mis is gegaan maar via de de site van United kun je alsnog zelf je Mileage Miles registeren. Klik hier om naar de site te gaan. Eenmaal op de pagina zie je een kader waarin je je gegevens vwb de vlucht(en) kunt invullen, en als het goed is moet je per vlucht-segment de gegevens invoeren. Dus in totaal heb je 4 vluchten per persoon ( komt door de overstap ) en dit moet je dan doen voor iedere Mileage Plus Member
En wat betreft de vluchten van de afgelopen jaren : " ..Requests may be submitted up to 12 months after the date of your flight.." dus als je die van vorig jaar eventueel kunt doen zou ik niet al te lang wachten !

En wat betreft de vluchten van de afgelopen jaren : " ..Requests may be submitted up to 12 months after the date of your flight.." dus als je die van vorig jaar eventueel kunt doen zou ik niet al te lang wachten !
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Re: Airmiles ( United )
Had je wel je mileage plus nummer opgegeven bij boeking of later zelf ingevuld op de site van de airline? Als je dit niet doet krijg je nl niet automatisch je miles bijgeschreven.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.