wie heeft er ervaring met tix reizen? staan vliegtickets op orlando voor erg voordelige prijzen. wij wilden vertrekken vanaf 30 juni 2012 t/m 16 juli 2012. zij vragen voor een ticket vanaf dusseldorf à‚¬688.00. kennen ze alleen niet.
groetjes
Tix.nl
Re: Tix.nl
Verbazend dat die Tickets al te koop zijn want tickets worden pas 330 dagen voor de datum vrij gegeven en het is nog geen 330 dagen voor 16 juli 2012.
Maar voor een zomervakantie zijn ze naar mijn idee niet duur. Je zou even kunnen informeren of je de tickets meteen kan laten "printen" zodat je de e-tickets ook echt al meteen krijgt voor die prijs en geen risico's meer loopt op verhogingen. Hiervoor moet je dan wel de tickets al compleet betalen.

Maar voor een zomervakantie zijn ze naar mijn idee niet duur. Je zou even kunnen informeren of je de tickets meteen kan laten "printen" zodat je de e-tickets ook echt al meteen krijgt voor die prijs en geen risico's meer loopt op verhogingen. Hiervoor moet je dan wel de tickets al compleet betalen.
Wij hebben dit jaar tickets bij Tix.nl geboekt vlucht via brussel in september en kwam ook als goedkoopste uit de bus. Niks op aan te merken alles goed binnen gekregen en zou zo weer boeken
hmm ok ja dat zijn aardige verhalen. Kan alleen aangeven dat wij inieder geval alles op tijd hebben binnen gekregen. en alles goed is verlopen
Inmiddels zijn we na het laatste bericht alweer zo'n dikke 3 jaar verder, en ben toch wel benieuwd naar recente(re) ervaringen met deze ticketbroker.
Ik denk hierbij vooral aan het ticketen en confirmeren zodra de betaling bij hun binnen is zodat ik ( stel dat ik met United zou vliegen ) dezelfde dag nog ( lees : binnen een paar uur ) mn seatings kan uitzoeken en ook de extra beenruimte kan bijboeken...
Ik denk hierbij vooral aan het ticketen en confirmeren zodra de betaling bij hun binnen is zodat ik ( stel dat ik met United zou vliegen ) dezelfde dag nog ( lees : binnen een paar uur ) mn seatings kan uitzoeken en ook de extra beenruimte kan bijboeken...
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer