Poll Wat is je favoriete thema- attractiepark

Hier plaatst het team regelmatig een poll
Plaats reactie

Wat is je favoriete thema- atractiepark

Magic Kingdom®
19
23%
Epcot®
20
24%
Hollywood Studios®
4
5%
Animal Kingdom®
6
7%
Universal Studios Florida®
6
7%
Universal's Islands of Adventure®
11
13%
Seaworld
6
7%
Busch Gardens
10
12%
Gatorland
0
Geen stemmen
Legoland
0
Geen stemmen
Kennedy Space Center
2
2%

Totaal aantal stemmen: 84

John
Site Beheerder

Poll Wat is je favoriete thema- attractiepark

Bericht door John »

Wat is jullie favoriete thema- attractiepark en waarom? Je mag 2 keuzes maken, en wat zou het leuk zijn om je keuze(s) toe te lichten in een reactie.
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter

mickeyenminnie

Re: Poll Wat is je favoriete thema- attractiepark

Bericht door mickeyenminnie »

Voor het eerst in Florida was toch Epcot favoriet. Daarbij aangetekend dat we alleen de vier disneyparken hebben bezocht, legoworld en Kennedy space. Moeten dus nog een keer terug naar Florida voor de rest, zodat we daar ook een mening over hebben. Wat een straf :D

Epcot is ruim opgezet. Heerlijk relaxed slenteren langs de landen. En toch ook een aantal hele leuke attracties in het park. Die zich voornamelijk voor in het park concentreren. Daar is het allemaal iets hectischer dan bij de landen. Heerlijk aan een groot meer. Geeft vaak een zacht briesje als het echt warm is. Niet onbelangrijk,een Starbucks ! En de grote variatie aan eten/hapjes in het hele park. Mede mogelijk gemaakt door de verschillende landen. Een relaxte sfeer.

m.mouse

Bericht door m.mouse »

Keuze 1 is makkelijk: Magic Kingdom. Dit blijft toch echt mijn favoriete park. De tweede was moeilijker. Ik heb uiteindelijk voor Bush Gardens gekozen omdat ik de combinatie van achtbanen en dierentuin geweldig vind.
Afbeelding

MoontjeB

Bericht door MoontjeB »

Bij ons is Epcot ook de grote favoriet. Door de relaxte,gemoedelijke sfeer. Heerlijk al die " landen" bezoeken! Ook wel leuke attracties,en natuurlijk de prachtige vuurwerkshow! Maakt elke keer toch weer grote indruk!
Afbeelding

marcel en annelies
Contacteer:

Bericht door marcel en annelies »

Bij mij was het makkelijk.
Animal Kingdom en Magic kingdom zijn mijn favorieten.
Animal kingdom voornamelijk omdat het zo mooi aangelegd is. Tijdens het lopen van trail vergaten wij bijna dat we in Disney waren en niet in het regenwoud.
Maar Magic Kingdom ... als ik daar loop ben ik zo ontzettend blij.

Nog 52 nachtjes :applause:
Verslag van onze Orlando vakantie 2014 http://citroentjes.wordpress.com/

Patrick

Bericht door Patrick »

Universal parker uiteraard voor mij. Mooiste en beste attracties en net allemaal wat volwassener dan de Disney parken.

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Epcot is onze grote favoriet, het is zo'n afwisselend park. Heerlijk om rond te lopen.

Tweede keus is Magic Kingdom voor het echte blije Disney gevoel.

anja

Bericht door anja »

Voor mij toch wel Busch Gardens.. vind het moeilijk want elk park heeft iets leuks. Maar het is zo afwisselend met dieren en achtbanen en lekker ruim opgezet.

serendipity1990

Bericht door serendipity1990 »

Busch garden door de variatie. Achtbanen en tegelijkertijd een dierentuin.
Wij vinden het een geweldig park.

en islands of adventures omdat ik een hele grote fan ben van harry potter. Het was zo geweldig om daar te staan in het harry potter park. Kippenvel momentje. :applause:
Live your dreams.

Patrick

Bericht door Patrick »

Dan zal je zeker ook wel snel naar Universal Studios willen voor Daigon Alley :D

wdwshowcase

Bericht door wdwshowcase »

Ik hoor tot die ontzettend kleine groep die Disney's Animal Kingdom zijn favoriete themapark vindt. Het is in mijn ogen het Disneypark dat het best en meest coherent is afgewerkt. Het is een puur ontsnappings-park, dat op een zo extreem realistische manier andere werelden weet op te roepen, dat ik elke keer weer verbaasd en verrast ben. Mijn favoriete avondplek is World Showcase in Epcot, maar dat zou vanaf dit voorjaar wel eens kunnen veranderen.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

wdwshowcase schreef:Mijn favoriete avondplek is World Showcase in Epcot, maar dat zou vanaf dit voorjaar wel eens kunnen veranderen.
Ohh vertel, ben reuze benieuwd , welkom op Orlandofans trouwens !
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

wdwshowcase

Bericht door wdwshowcase »

PENPE schreef:Ohh vertel, ben reuze benieuwd , welkom op Orlandofans trouwens !
Wel, mijn favoriete park is al Disney's Animal Kingdom, maar 's avonds het park bezoeken was tot nu toe een beetje een tegenvaller. Het park sluit doorgaans erg vroeg (rond 5-6 uur) en op dagen dat je het park wel kon bezoeken in het donker, was dat zonder de dieren, waar het uiteindelijk allemaal om te doen is (Kilimanjaro Safari's etc. sluiten bij zonsondergang).

Vanaf dit voorjaar komt daar verandering in: nieuw entertainment, een nieuw restaurant, een speciale avondversie van Kilimanjaro en een avondshow, Rivers of Light. Dus dat zou wel een en ander voor me kunnen veranderen.

Plaats reactie