Voorlopig even niet naar Avanti Resort I-Drive

Plaats reactie
Senna
Contacteer:

Voorlopig even niet naar Avanti Resort I-Drive

Bericht door Senna »

Developing story
Brandweer is bezig met het blussen van het Avanti Resort aan de I-drive

Afbeelding

http://www.mynews13.com/content/news/cf ... ponds.html

http://www.wesh.com/news/crews-battling ... t/34006398

Afbeelding

Afbeelding

De reden van het vuur is nog niet bekend wel was er onweer in de buurt
Nog geen berichten over gewonden of erger.
De brand op zich is al erg natuurlijk.. toeristen die in 1 klap alles kwijt kunnen zijn.. kleding, paspoort, souveniers, enz enz
Hopelijk kunnen ze het snel brandmeester geven

update 05.15: 500 kamers in drie gebouwen zijn geevacueerd, geen verwonding zijn er gemeld en de hele 4e verdieping van een gebouw is verwoest door brand

Senna
Contacteer:

Re: Voorlopig even niet naar Avanti Resort I-Drive

Bericht door Senna »

Inmiddels is de bliksem als dader aangewezen

http://m.wesh.com/news/crews-battling-2 ... rce=Social

Qpido

Bericht door Qpido »

Erg rot voor alle betrokkenen.
Je zal maar happy terugkomen van een dagje Disney...

En ook rot voor het resort. Het was net nieuw. Wat ik begrepen had een hele mooie verbetering van wat vroeger één van de goedkoopste hotelletjes in Orlando was.

tess

Bericht door tess »

Jeetje inderaad net helemaal opgeknapt wij zijn wat jaren geleden daar geweest toen het nog niet verbouwd was, maar voor het bedrijf en vakantiegangers helemaal niet leuk.

Edwen

Bericht door Edwen »

Vandaag bericht dat ze bij Avanti geen bliksem afleiding hebben. Dat is erg gevaarlijk in een regio waar je bijna elke dag onweer hebt. Zou er zeker niet boeken als je dit weet.
Vind het overigens geen fijn hotel, voorzieningen zijn basis, maar goed voor ieder wat wils maar hier zou ik nooit (meer) boeken.
Zie artikel: http://www.wftv.com/news/news/local/i-d ... pro/nmsSC/
Ze blijken ook geen vuurbestendige muren te hebben omdat het een oud hotel is. Maakt het makkelijker om een hotel te kiezen, toch?

robisjo

Bericht door robisjo »

Hoe kan je dat van te voren weten of een hotel blikseminslag beveiliging heeft of vuur werende/vertagende muren?
Je kan moeilijk voor het boeken van ieder hotel een bouwkundig rapport opvragen.
Wij raadplegen altijd Tripadviser voordat wij een hotel boeken.
Afbeelding

YBodur

Bericht door YBodur »

Wij zaten in Clearwater en zouden de dag erna naar Avanti gaan voor een week!
ik heb ons diezelfde avond omgeboekt naar Springhill suites (super hotel)
Avanti is nog wel operationeel. Alleen het gebouw wat in brand stond kan niet meer worden gebruikt. Dit zijn 144 kamers.

Qpido

Bericht door Qpido »

Hallo allemaal,

Wij zitten erover te denken om volgende zomer dit resort te boeken. Ze hebben nu een mooie aanbieding op de site voor 40% korting op de room rate. Dan kom ik een stuk goedkoper uit dan bijvoorbeeld bij usafunvacations, zelfs incl. de resortfee.
Andere mogelijkheid is om voor hetzelfde geld een luxere kamer te boeken.

Wij hebben er gezeten toen het nog geen Avanti resort was. Was toen een extreem budget hotel. Kan iemand mij vertellen hoe de ervaring op dit moment daar is? Ik weet dat de brand gewoed heeft, maar ik las ergens dat de opknap (verbouwing daarvan) 10 maanden ging duren en dus voor volgend jaar zomer klaar zou moeten zijn. Ik bedoel dus even de ervaring zonder brandschade ;-)

Heeft iemand ervaring met een Premium Executive King Suite toevallig? Grootte, poolview? Normaal vind je op youtube wel filmpjes en dergelijke van de kamers, maar kan eigenlijk niks vinden.

dhg2000
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Het hotel staat op de 73e plek van de 332 hotels in Orlando volgens Tripadvisor.Zelf zou ik het niet zo snel boeken, maar bij een mooie aanbieding zou het misschien wel kunnen lonen. Veel mensen die de laatste tijd beoordelingen hebben geplaatst zijn positief over het resort.
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!

Qpido

Bericht door Qpido »

Voor mensen die het willen weten. Na een mailwisseling met het hotel blijkt dat in februari 2016 de werkzaamheden afgerond ZOUDEN moeten zijn. Echter houden ze natuurlijk nog een slag om de arm of dit ook gaat lukken.

Plaats reactie