Hampton Inn Orlando South of Universal Studios

dhg2000
Contacteer:

Hampton Inn Orlando South of Universal Studios

Bericht door dhg2000 »

Het eerste hotel in Orlando waarin ik verbleef was het Hampton Inn Orlando South of Universal Studios. Destijds was ik 27 jaar en het plannen van Amerikareizen was voor mij toen nog helemaal nieuw. Ik wilde heel graag naar de pretparken in Orlando toe en besloot om de reis in tweeën te delen. Het eerste deel van de reis zouden mijn vriendin (inmiddels mijn vrouw) en ik verblijven in een hotel op of nabij de International Drive om zodoende de pretparken in deze buurt (Universal Studios, Wet 'n Wild, Islands of Adventure, Aquatica en Sea World) te kunnen doen en de andere deel van de reis zouden we op het Walt Disney World Resort gaan verblijven.

Ons budget was destijds nog niet zo heel hoog en ik was dus op zoek naar een goed en betaalbaar hotel op de International Drive. De koers was destijds nog erg gunstig en via Expedia kwam ik al snel uit bij het Hampton Inn Orlando South of Universal Studios. Voor een verblijf van 26-4 tot 7-5 zouden we slechts € 386,40 hoeven te betalen en dit was dan inclusief ontbijt. Het hotel bevond zich bovendien op loopafstand van de I-Ride en Universal Studios en dat was voor ons helemaal mooi meegenomen, aangezien we toen nog geen auto huurden.

In een van mijn eerste blogposten heb ik het volgende over het hotel geschreven (ik schreef toen nog niet zo'n lange teksten dan dat ik tegenwoordig doe) In de lente van 2010 maakte ik mijn eerste reis naar Orlando, Florida. We besloten om het eerste deel van de vakantie te overnachten aan de International Drive en kozen voor het Hampton Inn Orlando South of Universal Studios hotel. Het Hampton hotel ligt heel erg centraal op 2 minuten lopen van de International Drive. De hele dag is er gratis koffie, thee en internet. Ook was er gratis ijsthee en een goed gratis ontbijt. Het hotel is zeer zeker een aanrader indien u bij de International Drive wilt verblijven. Vanuit het hotel rijden bussen naar Universal Studios en Disney World. De I-Ride en Lynx bus zijn op 5 minuten lopen, die brengen je overal naartoe op de International Drive en Orlando.

De service van het hotel is erg goed, mensen helpen gelijk. Er liggen veel gratis boekjes waaruit je kortingscoupons kunt halen. Er worden tickets verkocht voor alle parken en er is een winkeltje waar je souvenirs kunt halen. Ook is er een zwembad aanwezig bij het hotel, maar daar zijn wij niet in geweest. Wij hebben er een schitterende tijd gehad, het hotel kan erg goed als uitvalsbasis dienen om de parken en shopping outlets te bezoeken. De prijs-kwaliteitsverhouding is heel erg goed, voor vrij weinig geld hebben wij een schitterende tijd gehad!

Na al die jaren kijk ik nog steeds met heel veel plezier terug op ons verblijf in het Hampton Inn Orlando South of Universal Studios, voor ons samen is onze Amerika-verslaving met dit hotel begonnen en wanneer we nu in Orlando zijn dan gaan we ook altijd even bij het hotel kijken. Het is een aanrader om te boeken, de prijs-kwaliteitsverhouding is goed, de chocolate chip cookies zijn heerlijk en bovendien ligt het op een fijne locatie.

Wie van jullie is ook al in dit hotel geweest of is van plan om er te gaan logeren?

http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!

Plaats reactie