Hoiiii

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
dito2003

Hoiiii

Bericht door dito2003 »

Hallo allemaal,

Ik ben Tamira en mag mezelf wel een echte Amerika liefhebber noemen. Al een aantal jaren achter elkaar gaan onze vakanties naar dit prachtige land. Orlando staat als volgende reis gepland. Maken wij normaal gesproken een rondreis nu blijven wij twee weken op een plek. In zo'n fantastisch mooie villa met privé zwembad, dus afzien wordt het zeker niet.
In Orlando en omgeving zijn wij al een paar keer geweest. Maar de meivakantie in 2016 wordt bijzonder omdat wij met een groep van in totaal 9 personen gaan. Iedereen heeft al ideeën wat hij/zij wil gaan doen, dus het zal een zeer diverse vakantie worden.
De pretparken ken ik onderhand wel, al zal ik er ook dit keer echt wel een paar doen. Wat ik ook wil doen is wandelingen maken in de diverse Stateparks. Met veel interesse lees ik dan ook altijd reisverslagen van forumleden om zo op ideeën te komen en tips te krijgen.
Dus voor nu al vast iedereen bedankt voor de goeie tips en ideeën. Maar vooral heel veel plezier in Orlanda wanneer je er ook naar toe gaat.

Groetjes Tamira

fred
Site Beheerder
Contacteer:

Re: Hoiiii

Bericht door fred »

Welkom Tamira op Orlandofans.nl
Klinkt allemaal goed , je kunt hier van alles vinden en vragen staat vrij!
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter !

Plaats reactie