Ik ben Marco, woon in Flevoland en ben met mijn gezin twee maal naar Florida geweest.
De eerste keer was het allemaal nieuw en voor het eerst buiten Europa, de tweede keer hebben we het nog wat meer kunnen beleven en hebben we keurig nieuwe beginnersfouten gemaakt

Onze dochter was toen bijna vier en bijna vijf (nu zeven) maar heeft het er nog steeds af en toe over, al begint het wel weg te ebben.
Het eerste jaar hebben we een week Miami gedaan en een week Orlando maar Miami is met een klein kind niet de allerbeste plek, ondanks dat we het er zeker naar de zin hebben gehad, zo op de grens van South Beach. De autorit naar Orlando was mijn saaiste autorit ever overigens. Een bezoek aan de alligators was wel erg leuk.
De week in Orlando was meer ons ding maar we misten wel de auto die we maar één week gehuurd hadden.
Het tweede jaar hebben we bijna drie weken in Orlando doorgebracht en hebben we voor twee weken toegang tot de Disneyparken besteld zodat we gewoon naar de parken konden gaan wanneer we zin hebben. Magie Kingdon en Epcot vonden we verreweg de leukste parken. Het tweede jaar hebben we ook iets gedaan wat we het eerste jaar wegens budgetgebrek niet gedaan hebben; een bezoek aan het Kennedy Space Center. We zijn twee maal geweest en we vonden het alledrie werkelijk helemaal super! Ik kan niet wachten om weer te gaan!
Helaas gaat onze dochter nu naar school (niet echt helaas natuurlijk) en we willen niet in de schoolvakanties en ook het budget laat het voorlopig even niet meer toe maar zodra het weer kan....