Ik heb een vraagje...
Binnenkort vertrekken wij voor twee weken naar Orlando. We hebben een kamer geboekt in het DoubleTree at the entrance to Universal Orlando. Een heel mooi hotel op een geweldige plek waar we de kamer voor een hele goede prijs konden boeken.
Het punt is dat we bij het hotel niet gratis kunnen parkeren. De kosten hiervoor zijn $ 18,-- per nacht, maar je Nederlander of je bent het niet, dus parkeren wij liever gratis. Er zijn allerlei restaurants e.d. in de directe omgeving, maar ik weet niet of we daar straffeloos de auto langdurig kunnen laten staan.
Mijn vraag is de volgende: zijn er mensen binnen deze groep die al eens in die omgeving hebben gezeten en misschien tips hebben om in de omgeving de auto gratis te kunnen parkeren?
Ik krijg graag jullie tips!
Groeten,
Herman
Parkeren bij DoubleTree at the entrance of Universal Orlando
Re: Parkeren bij DoubleTree at the entrance of Universal Orlando
Ik heb zelf niet in die omgeving gezeten maar als ik met Google Maps even de buurt verken dan zie ik dat er overal Tow Away-zones zijn zoals bv bij de tegenover het hotel gelegen TGI Fridays
( Klik op de foto voor grotere weergave )
( Foto : Google Streetview )
( Klik op de foto voor grotere weergave )

( Foto : Google Streetview )
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

om naar universal te gaan parkeerde wij bij hotel cabana beach resort. Was iets van 11 dollar. Daar staat een busstop. En word je met de bus vervoerd van hotel naar park. En ook weer terug. Hotel is erg leuk ook om eens binnen te kijken. Maar eens googlen. Dan vind je misschien ook de regulaire prijzen van daar parkeren.
Dat het hotel bij de entrance zit van Universal is waarschijnlijk de reden dat jullie 18 dollar parkeerkosten per nacht moeten betalen. Bij mijn hotel aan de 192 parkeer ik gratis zo ook een paar jaar geleden aan de i-drive.
Als je elke dag naar Universal gaat is het nog wel leuk zo'n goedkoop hotel en zal het je 2 dollar ofzo per dag aan parkeren schelen. Ga je niet zo vaak dan is de prijs misschien wel een leuke en zit je midden in de feestvreugde maar dan zitten er dus nog extra kosten aan. Kijk dan gelijk ook nog even of er een resort fee bij zit. Persoonlijk ga ik dan liever voor een goede prijs met gratis parkeren en wifi en als ik dan naar een park ga dan betaal ik wel parkeer kosten.