Parkeren in Clearwater Beach
Parkeren in Clearwater Beach
Wij vertrekken deze week richting de USA en willen vanuit Kissimmee ook een dagje Clearwater Beach gaan doen. Weet iemand van jullie of je daar makkelijk (en wellicht gratis) kan parkeren?
- Shamulover
- Contacteer:
Re: Parkeren in Clearwater Beach
Parkeren bij het strand in Clearwater is lastig. Ze hebben daar parkeermeters dus je moet iedere keer heen en weer. Daarnaast zijn er ook weinig parkeerplaatsen.
Boek je bijv. een dolfijnen tocht dan betaal je ook voor parkeren maar dan krijg je een permit die je voor het raam hangt. Ook wel prijzig en bij een warme dag moeilijk een parkeerplaats te vinden.
Ik zou eens naar de volgende link kijken:
Parkeer in Downtown en als je goed kijkt dan zie je dat je het gratis is bij het Dolphin harbor view center. Dat is een dependance van het Clearwater aquarium. Daar kun je de ferry nemen die verschillende stops heeft. Ook 1 vlakbij het strand en de pier.
En je krijgt een prachtig uitzicht op de stad en de Causeway.
Boek je bijv. een dolfijnen tocht dan betaal je ook voor parkeren maar dan krijg je een permit die je voor het raam hangt. Ook wel prijzig en bij een warme dag moeilijk een parkeerplaats te vinden.
Ik zou eens naar de volgende link kijken:
Parkeer in Downtown en als je goed kijkt dan zie je dat je het gratis is bij het Dolphin harbor view center. Dat is een dependance van het Clearwater aquarium. Daar kun je de ferry nemen die verschillende stops heeft. Ook 1 vlakbij het strand en de pier.
En je krijgt een prachtig uitzicht op de stad en de Causeway.
Re: Parkeren in Clearwater Beach
Parkeren bij het strand ( Pier 60 ) kost $3.00 per uur en je betaalt bij een centrale automaat.

Toen ik daar september vorig jaar was heb ik voor het parkeren van +/- 17:00 tot +/- 22:30 nog geen $10 betaald, dus in ga er vanuit dat er ook een soort van 'avondtarief' wordt gehanteerd.
Meer info over parkeren in Clearwater kun je HIER vinden.

Toen ik daar september vorig jaar was heb ik voor het parkeren van +/- 17:00 tot +/- 22:30 nog geen $10 betaald, dus in ga er vanuit dat er ook een soort van 'avondtarief' wordt gehanteerd.
Meer info over parkeren in Clearwater kun je HIER vinden.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer