Goedemiddag wij zijn jolanda 37 Ritchie 6 en Richard 34. Wij gaan dit jaar voor de 3e keer naar de vs ,eerste keer ging ik alleen naar las vegas met een vriend ,tweede keer had ik ook weer geboekt met een vriend voor 3 weken las vegas ,maar kreeg mijn vriend twee weken voor vertrek een liesbreuk waardoor de plannen veranderden.Ik wist toen effe niet meer wat te doen dus ik was al aant annuleren tot mijn vrouw zij dat ze wel mee wouw ,maar om nu 3 weken naar vegas te gaan met een kleine van 4 was ook niet een optie dus heb ik 7 dagen orlando en 10 vegas geboekt.Dat was eigenlijk veel te kort in orlando want ik vondt het er echt super en we hebben niet alles kunnen zien.Daarom gaan we dit jaar weer van 5 tm 26 sept zijn we dus in de vs waarbij we een tussen stop hebben van 7 dagen in las vegas van 15 tm 22 sept.We vliegen met arke reechtstreeks .We zouden eerst in radisson celebrition resort overnachten ,maar omdat ik hier wat reis verslagen heb gelezen zijn we toch maar voor een villa gegaan wat zelfs goedkoper was dan het hotel.we gaan als alles goed is in deze villa verblijven http://www.ownersdirect.co.uk/usa/f1692.htm
Ik wil ook een blog bij houden ,maar mijn abn is niet heel denderent dus wie het wil lezen leest het wie het te vermoeiend vindt slaat het over ik heb al vaker geblogt over mijn vacantie maar ik kreeg vaak de reacktie dat ik maar eerst nederlands moest leren ,maar ik vindt het zelf leuk om later terug te lezen dus ik blog toch.
dit was het wel zon beetje tot later
groeten richard
Even voorstellen
Re: even voorstellen
Welkom hier op het forum en alle blogs zijn welkom en leuk om te lezen zeker om de heimwee een beetje onder controle te krijgen..
En gelukkig gaan jullie al snel dus alvast heel veel plezier
En gelukkig gaan jullie al snel dus alvast heel veel plezier