nieuw...en nog veel vragen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
miekje

nieuw...en nog veel vragen

Bericht door miekje »

Hallo....helemaal nieuw op het forum, en totaal nog in ontdekkingsfase....maar super enthousiast als we dit allemaal zien en lezen...

wij zijn Jeffrey en Miranda, beide 38 jaar en hebben twee zonen Diego van 12 en Daley van 7. Vorig jaar gaf de baas van mijn man aan dat wij zijn huis in Florida mochten gebruiken, huis op een van der valk golf resort....helemaal geweldig natuurlijk maar nu moten we ook alles gaan regelen en ons goed gaan verdiepen....om te beginnen met tickets....whow...zie door de bomen het bos niet meer maar misschien is er hier iemand die een handje kan helpen???

we willen graag tussen 4 en 7 aug naar Florida, t/m ongeveer 25 augustus. het van der valk park ligt op ongeveer 1,5 uur rijden vanaf het vliegveld.... zag nu bij air Berlin vanaf Düsseldorf rechtstreekse vlucht voor ons 4 voor 3100 euro??? en een andere vlucht van air France met 2 x overstappen en 18 uur reistijd voor 2500 euro.... wat zijn normale prijzen en wanneer en waar kan ik het beste gaan boeken...

Shamulover
Contacteer:

Re: nieuw...en nog veel vragen

Bericht door Shamulover »

Hoi en welkom op het forum.
Hier kan je een hoop informatie vinden maar de mede forum leden staan klaar om je te helpen met alle vragen die je hebt.

Een heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie naar Florida. Houd er rekening mee dat jullie in een zeer warme periode gaan. En een dure periode waar het gaat om vliegen...helaas.
Hoe heet de plek waar de villa staat? Ik denk haast dat het Inverness is. Wellicht is het goedkoper om op Tampa te vliegen bijv.

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Kijk voor vliegtickets naar meerdere bestemmingen b.v Miami, Orlando en Tampa. Miami is vaak iets goedkoper. En als het kan ook naar andere plaatsen voor vertrek. Vanaf Düsseldorf zijn de laatste maanden goede aanbiedingen geweest.
Zie nu b.v op momondo.de vluchten Düsseldorf -Miami voor €617(7-26 aug)
En de meeste forummers gaan al 11 maanden van te voren zoeken naar goede tickets en slaan toe als ze een goede prijs tegen komen.
Wat een goede prijs is, tja vorig jaar hadden mensen tickets voor €450 in het hoogseizoen.
Maar denk niet dat dat nu gaat lukken. Rond €600 is niet een hele gekke prijs voor het hoogseizoen.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

goose

Bericht door goose »

Hoi,

Ik zie op de TUI pagina voor augustus €569 staan. Redelijk. Landing in Sanford, voorstadje van Orlando. Dichter bij Inverness dan Orlando Int. Airport. Nog 1 ding: augustus is wel de heetste maand van het jaar ...........

Goose

miekje

Bericht door miekje »

geweldig....wat ontzettend leuk om al deze reacties te lezen..... We gaan inderdaad naar het van der valk resort in Inverness...hebben daar een 8 persoonshuis met alles er op en er aan...ook de auto in de garage voor ons gebruik...hou makkelijk wil je het hebben lijkt bijna te mooi om waar te zijn....Augustus een warme maand...oke wat is dan warm, we gaan normaal meestal met de kinderen naar Turkije dus de 40 graden tempratuur zijn we redelijk bekend mee....
ik zal straks even kijken idd naar vliegen via Miami en Tampa....Düsseldorf is voor ons ook nog 3,5 uur rijden maar Schiphol 2 uur...de prijs via Düsseldorf is wel zeer aantrekkelijk....we gaan dit voor het eerst proberen, en iedereen waarschuwt voor de verslaving....ben benieuwd hoe snel ik de koorts ook te pakken heb ;)

leuk leuk leuk....de voorpret begint aardig te komen...bedankt voor jullie reacties! dikke 3 week Florida zal te weinig zijn...

goose

Bericht door goose »

Hoi,

Nog even dit: velen van ons gaan juist voor de parken naar Orlando, er zijn er 9 in of in de directe omgeving van Orlando. Als je in Inverness zit is dat toch nog wel een pittige afstand. Hou daar in je planning rekening mee. En over de warmte: die is in Orlando in augustus zeer vochtig. We zijn eens een keer vanuit Las Vegas met 36 graden vertrokken per vliegtuig en in Orlando paar uur later met 36 graden aangekomen. Een verschil van dag en nacht.

Goose

miekje

Bericht door miekje »

Hannie schreef:Kijk voor vliegtickets naar meerdere bestemmingen b.v Miami, Orlando en Tampa. Miami is vaak iets goedkoper. En als het kan ook naar andere plaatsen voor vertrek. Vanaf Düsseldorf zijn de laatste maanden goede aanbiedingen geweest.
Zie nu b.v op momondo.de vluchten Düsseldorf -Miami voor €617(7-26 aug)
En de meeste forummers gaan al 11 maanden van te voren zoeken naar goede tickets en slaan toe als ze een goede prijs tegen komen.
Wat een goede prijs is, tja vorig jaar hadden mensen tickets voor €450 in het hoogseizoen.
Maar denk niet dat dat nu gaat lukken. Rond €600 is niet een hele gekke prijs voor het hoogseizoen.
heel veel gehad aan de info....en t is me gelukt!!!! 475 p.p in het hoogseizoen lijkt me super goede deal....
gaan met zn 4 voor 1900 euro vanaf Amsterdam naar miami

miekje

Bericht door miekje »

het begin is er......toch niet via dusseldorf geboekt....

we vliegen van amsterdam overstap op londen met Britisch airways en iberia
we gaan van 4 augustus tot 29 augustus 2017 en heb voor 4 personen 1900 euro betaald....niet slecht voor een eerste keer dacht ik? heenreis 12u en terug 14 uur ooooh ja en vliegen naar Miami, eerst daar een paar dagen genieten en dan met de auto naar inverness

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Super gedaan, voor een hele mooie prijs!. Niet te lange vluchttijden ook.
Waar heb je geboekt?
Nu lekker verder met plannen.

miekje

Bericht door miekje »

Ik heb geboekt via momundo.... zat steeds via Düsseldorf te kijken kwam toen op rechtstreeks 2480.... zou gaan boeken en nog een x gekeken via Amsterdam naar Miami.... 1900 euro.... keus was toen gemaakt....doorgelinkt naar Schiphol tickets en we hadden een deal.... is wel van 4 t/m 29 aug....maar voor dit geld zo enorm aantrekkelijk ! Gaan nu eerst paar dagen een hotel nemen in Miami dan met de huurauto naar onze villa in Inverness. Leveren daar de huurauto in omdat de auto van de baas gewoon kunnen gebruiken.... denk dan de laatste dagen weer huren en dan via de keys terug naar Miami... nu de kids nog blij maken met Disney.... maar jeeeeee wat een prijzen....via uk scheelt enorm maar goed lees daar diverse dingen over..... een leuk hotel met 4 pers in omgeving Miami was rond de 400 voor 3 nachten... prima te doen...

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Ook mooie prijs voor hotel rond Miami. Kijk uit dat je niet in het weekend naar de Keys gaat, dan zijn de hotels duurder dan door de week.
Disney tickets worden goedkoper als je een meerdaagse kaart neemt. Hoe langer je gaat hoe goedkoper per dag.
Kijk maar even rond op diverse fora voor goedkopere ticket verkopers.
Succes!

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

miekje schreef: 15 feb 2017 16:10..Leveren daar de huurauto in omdat de auto van de baas gewoon kunnen gebruiken....
Ik zou voor de zekerheid nog wel even informeren bij je baas of dit wel is toegestaan door de verzekeringsmaatschappij en in de staat waar je verblijft (in dit geval Florida)
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

miekje

Bericht door miekje »

Hoe bedoel je? We huren een auto in Miami, die gebruiken we 5 dagen en kun je bv ergens in Orlando bij dezelfde verhuurder inleveren.... we rijden in Orlando met de auto van de baas dus geen huurauto meer nodig....

goose

Bericht door goose »

Hoi,

Begrijp de vraag wel: Ben je wel verzekerd als je in de auto van de baas rijdt. In je huurauto betaal je voor je verzekering en ben je dus verzekerd. Maar wat zegt de verzekering van de auto van je baas? Mag hij hem uitlenen en geldt de verzekering dan ook voor jullie ?
Zo heb ik het begrepen.

Goose

miekje

Bericht door miekje »

Hallo Goose, uiteraard is hij zo verzekerd dat wij er in kunnen rijden, anders was het niet verantwoord om deze mee te gaan nemen....willen nog wel een internationaal paspoort aan gaan vragen, schijnt niet nodig te zijn maar beter het zekere voor het onzekere nemen....hij verhuurd vaak zijn huis en auto aan zakenrelaties kennissen en vrienden....

Plaats reactie