Orlando zonder pretparken

Wat je niet in de andere rubrieken van Orlando & omgeving vindt, kun je hier kwijt
Plaats reactie
Bosevents

Orlando zonder pretparken

Bericht door Bosevents »

Mijn vriendin is dit jaar aan de beurt om een vakantie samen te stellen.
Haar keus is niet op Orlando (USA) gevallen.
Ik probeer haar er nu van te overtuigen dat de USA ook mooi is zonder (mijn) pretparken tripjes

Ik weet daar alleen te weinig van omdat ik al mijn voorgaande reizen wel pretparken zaten.
Oke ik ben wel eens in de Everglades geweest en langs de kust naar St Augustine maar dit zijn toch een beetje pretparkjes op zichzelf.

Iemand ideeën en mooi leuke locaties?
Samen herinneringen maken....

Stapj

Re: Orlando zonder pretparken

Bericht door Stapj »

Buiten de nuttige tips op deze site : Als je de Capitol gids koopt voor Florida (bij iedere boekhandel) die ik ook heb, staan echt allerlei dingen in, ook bijvoorbeeld supermooie oude plantages met huizen waar heel veel geschiedenis is te vinden.Ook andere parken (en dan bedoel ik natuurparken) en allerlei walking trails, stadjes en musea.

Kun je ze niet verleiden met een strandvakantie ? En dat dan dan 'toevallig' in Florida is 8-)
2002 Orlando Lake Buena Vista hotel 14 days
2011 Disney Cruise Line 11 nights Mediterranean
2011 Orlando Townhouse 15 days.
2013 Disney Cruise Line 12 night Med with Greece
2014 Orlando & 12 night Transatlantic DCL

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Bosevents schreef:..Mijn vriendin is dit jaar aan de beurt om een vakantie samen te stellen.
Haar keus is niet op Orlando (USA) gevallen.
Ik probeer haar er nu van te overtuigen dat de USA ook mooi is zonder (mijn) pretparken tripjes?..
En wij hebben vorige week nog zo ons best gedaan om haar te overtuigen.... :cry:
Stapj schreef:..Kun je ze niet verleiden met een strandvakantie ? En dat dan dan 'toevallig' in Florida is 8-)..
Da's ook wel een goeie :lol:
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

hdeweert

Bericht door hdeweert »

Amerika is wat groter dan alleen Orlando. Als je in de USA wilt blijven kun je overwegen een bezoek aan
Elvis te brengen New Orleans te bezoeken, het Coca Cola museum te bezoeken of de Jack Daniels wiskey stokerij.
Ook zou je eens naar de westkant van Amerika kunnen gaan, en daar je favoriete pretpark bezoeken.
Er zijn voor een trip naar Amerika zonder Orlando genoeg alternatieven.

Patrick

Bericht door Patrick »

San Diego / Las Vegas is ook zeer aan te raden! :applause:

DonaldDuck

Bericht door DonaldDuck »

Amerika heeft zoveel meer te bieden dan Orlando.
Ga eens wat parken bezichtigen, doe eens een road trip door verschillende staten.

Blue ridge Parkway, zeer mooie route om te doen.

Skyline Parkway Drive Ook weer een mooie route

Grandfather Mountain

Taccoa Falls in Georgia

Graceland Memphis

Zoals je ziet genoeg te zien, en dit zijn maar een paar dingen.

Oom Dagobert
Contacteer:

Bericht door Oom Dagobert »

Bezoek eens Utah of Colorado.
Langdurig wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond: hoe meer verjaardagen je viert, hoe ouder je wordt......
Maakt nog steeds graag een ontbijtje voor de meest geweldige vrouw ter wereld ;-)

Saskia

Bericht door Saskia »

Volgens mij raken we wel off-topic. Wat is er te doen in en rond Orlando behalve de pretparken?

Denk eens aan Wonderworks, Ripley's believe it or not, de natuur rond St John's river, Kelly parc en weer wat verder weg de prachtige stranden aan de westkust of de woestere oceaan aan de oostkust.

Hoe ver we van Orlando vandaan 'mogen' in dit topic is niet vast omlijnd maar ik stel voor om in Midden Florida te blijven.

Ik ben wel benieuwd naar tips van iedereen want ook wij gaan volgende jaar Orlando zonder (lees: Met weinig) pretparken doen.

Eugène

Patrick

Bericht door Patrick »

Saskia schreef:Volgens mij raken we wel off-topic. Wat is er te doen in en rond Orlando behalve de pretparken?

Denk eens aan Wonderworks, Ripley's believe it or not, de natuur rond St John's river, Kelly parc en weer wat verder weg de prachtige stranden aan de westkust of de woestere oceaan aan de oostkust.

Hoe ver we van Orlando vandaan 'mogen' in dit topic is niet vast omlijnd maar ik stel voor om in Midden Florida te blijven.

Ik ben wel benieuwd naar tips van iedereen want ook wij gaan volgende jaar Orlando zonder (lees: Met weinig) pretparken doen.

Eugène
De vraag van de Bosevents is : Ik probeer haar er nu van te overtuigen dat de USA ook mooi is zonder (mijn) pretparken tripjes

De topic titel staat Orlando zonder pretparken.

Misschien dat Bosevent zelf even kan zeggen hoever hij wilt kijken. Dan kunnen we misschien ook betere tips geven.

Plaats reactie