PENPE schreef:De 2x keer dat ik toch echt een serieuze klacht had werd ik door de reisbureau's waarbij ik geboekt had geadviseerd om contact op te nemen met de managamentcompany(s), omdat zij daar verder geen invloed op konden uitoefenen...Jeroenb schreef:..Nee, geef mij dan maar een reisbureau waar ik de klacht kan neerleggen en die het dan gaan regelen..
Dus jouw verhaal gaat niet helemaal op
Ik heb in het verleden van OAD de vrije hand gekregen in het zoeken van een ander onderkomen aangezien zij niets in de buurt meer hadden en kreeg de kosten vergoed binnen het redelijke. En ik laat in dat soort gevallen absoluut niet over me heen lopen, als ze me toe zeggen dat ik iets goeds boek moet het ook goed zijn natuurlijk.
En meest recent werden we perfect geholpen omdat het er naar uit zag dat we langer moesten blijven vanwege de waterpokken van de jongste. Reisbureau had voor ons al onderkomen geregeld voor als het inderdaad zover kwam. Enige was dat we ter plekke nog moesten gaan betalen maar dat is logisch vond ik.
Als een reisbureau wil kunnen ze best wel wat doen, maar het willen zal het grootste probleem zijn tegenwoordig.