info villas

Jeroen

Re: info villas

Bericht door Jeroen »

PENPE schreef:
Jeroenb schreef:..Nee, geef mij dan maar een reisbureau waar ik de klacht kan neerleggen en die het dan gaan regelen..
De 2x keer dat ik toch echt een serieuze klacht had werd ik door de reisbureau's waarbij ik geboekt had geadviseerd om contact op te nemen met de managamentcompany(s), omdat zij daar verder geen invloed op konden uitoefenen...

Dus jouw verhaal gaat niet helemaal op :roll:

Ik heb in het verleden van OAD de vrije hand gekregen in het zoeken van een ander onderkomen aangezien zij niets in de buurt meer hadden en kreeg de kosten vergoed binnen het redelijke. En ik laat in dat soort gevallen absoluut niet over me heen lopen, als ze me toe zeggen dat ik iets goeds boek moet het ook goed zijn natuurlijk.

En meest recent werden we perfect geholpen omdat het er naar uit zag dat we langer moesten blijven vanwege de waterpokken van de jongste. Reisbureau had voor ons al onderkomen geregeld voor als het inderdaad zover kwam. Enige was dat we ter plekke nog moesten gaan betalen maar dat is logisch vond ik.

Als een reisbureau wil kunnen ze best wel wat doen, maar het willen zal het grootste probleem zijn tegenwoordig.

corrus

Bericht door corrus »

PENPE schreef:
Jeroenb schreef:..Nee, geef mij dan maar een reisbureau waar ik de klacht kan neerleggen en die het dan gaan regelen..
De 2x keer dat ik toch echt een serieuze klacht had werd ik door de reisbureau's waarbij ik geboekt had geadviseerd om contact op te nemen met de managamentcompany(s), omdat zij daar verder geen invloed op konden uitoefenen...

Dus jouw verhaal gaat niet helemaal op :roll:
Zeer zwak excuus van het reisburo... (lekker gemakkelijk)
flagflorida 1970 1971 1972 1974 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1996 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
flagusa 1993 1994 1995 2012.

kiamzo

Bericht door kiamzo »

Weet niet of ik hier op de juiste plaats ben om te vragen ? zoek een villa in florida waarbij er ook een boot bij zit ? is eender waar in florida.

pierrej

Bericht door pierrej »

Al jaren onze favoriete plek;
(http://www.villa-in-florida-davenport.com/)

Vanaf begin december tot na de kerstdagen 2011 hebben we met 4 personen in dit heerlijke huis mogen vertoeven. De villa is van alle gemakken voorzien en voelt werkelijk als "thuis". Alles is er en ook het weer was "Floridiaans" heerlijk. De prive pool bood gelukkig de nodige afkoeling. De ligging van het huis is zeer gunstig. Dicht bij de I-4 naar Disney, Epcot, Holywood Studio's, Celebration, Seaworld etc. en vele publieke golfbanen. De supermarkt (Publix), bijna om de hoek, heeft een enorm assortiment en de prijzen waren mede door de gunstige dollar/euro koers haast niet te geloven. De kerst versieringen in het Sunridge Woods park waarin de villa is gelegen, was zeer uitbundig! We hebben een fantastische vacantie gehad en komen zeker weer terug in dit prachtig huis.

Pierre & Trix

Patrick

Bericht door Patrick »

Mist voor ons wel wat cruciale dingen, oa jacuzzi en gameroom. Prijs vind ik redelijk normaal.

gonniegans

Bericht door gonniegans »

Thanks Pierre, zou voor ons wel wat kunnen zijn. Er is nog beschikbaarheid op onze data. Wel weer Davenport, want niet onze eerste voorkeur heeft maar verder prima. Gamesroom hebben wij juist liever niet, liever een koele garage voor onze auto.

Arianne

Bericht door Arianne »

Wij boeken al jaren onze villa via de bekende amerika aanbieders. Twijfel elk jaar weer om rechtstreeks te gaan boeken. Maar haak dan toch weer af. Wat nou als ............ Ben eigenlijk altijd weer bang dat er iets niet klopt en ik al mij geld kwijt ben of de gereserveerde villa is niet zoals beschreven etc. Hebben jullie daar dan helemaal geen last van?

Ja sam Jery

Bericht door Ja sam Jery »

Arianne schreef:Wij boeken al jaren onze villa via de bekende amerika aanbieders. Twijfel elk jaar weer om rechtstreeks te gaan boeken. Maar haak dan toch weer af. Wat nou als ............ Ben eigenlijk altijd weer bang dat er iets niet klopt en ik al mij geld kwijt ben of de gereserveerde villa is niet zoals beschreven etc. Hebben jullie daar dan helemaal geen last van?
Wij gaan eind april voor de 3e keer naar een villa in het Highlands Reserve (Davenport). De 1e keer via AmericanVacations geboekt (prima), de 2e keer zelf via HomeAway.com (rechtstreeks bij de Amerikaanse eigenaar, ook prima) en dit jaar ia de Nederlandse contactpersoon van een Nederlandse eigenaar. Ik kan nog niet zeggen "weer prima",maar ik ga er wel vanuit!

Dus, geen zorgen. Wanneer je bij een vertrouwde organisatie boekt, zie ik geen enkel probleem/bezwaar. En wat is er nou leuker dan ZELF je villa uit te kiezen. Als je het uit handen geeft weet je soms niet eens in welk villapark je terecht komt. Terwijl je toch graag wil weten hoe je villa ligt, eruit ziet en welke facilitieten die heeft.

Ik zou zeggen: try it!
Orlando in april/mei 2009, 2010, 2012 en 2015 bezocht. Momenteel helaas geen idee wanneer we er weer heen kunnen gaan...

Saskia

Bericht door Saskia »

Ik ben het helemaal met Ja sam Jery eens, heerlijk om al die quotes binnen te krijgen en dan te zoeken naar een villa die je bevalt, in een resort dat je bevalt en ga zo maar door. We hebben dit jaar voor de derde keer zo een villa geboekt en wederom een heel leuk contact met de eigenaresse zelf. Ik zou net niet tegen de onzekerheid kunnen van het niet weten waar ik terecht kom :oops: .

Overigens hebben wij dit jaar gezocht via Orlando4villas.

Gr. Saskia

gonniegans

Ik snap je wel hoor Arianne. Wij hebben vorig jaar bij AE geboekt en dat beviel helemaal goed, maar dit jaar vragen ze à‚¬ 720 pwk voor een AOA villa. Vorig jaar was dat à‚¬ 590, terwijl Pasen meer hoogseizoen in Florida is dan juli. Voor de prijzen die nu genoemd worden ga ik zelf wel op zoek en kan ik iets uitkiezen dat helemaal naar mijn wens is.

Ik deel je zorgen ook, maar daarom kijk ik ook op fora en blogs waar anderen hebben geboekt, zodat ik in elk geval het gevoel heb dat het meer te vertrouwen is. Misschien ook interessant om te vermelden wat men zoal betaalt voor de villa.

Arianne

Bericht door Arianne »

Oke misschien volgend jaar. :D We betalen nu 1250 euro voor twee weken, via americanfunvacations. En het niet weten waar we zitten heeft ook wel iets spannends. Bij americanfun hebben we wel voor een bepaald gebied kunnen kiezen. Hebben tot nu toe in highlands reserve en westridge gezeten. Beide bevielen ons prima! Dit jaar gekozen voor Disney area superior homes. We wachten (on) geduldig af!

Patrick

Bericht door Patrick »

Ik vind het altijd heerlijk (en noodzakelijk) om zelf een villa uit te zoeken. Is al een deel van de vakantie pret :D

Arianne

Bericht door Arianne »

Dat is zeker waar, ik doe ook altijd wel uitzoeken maar dan slaat de twijfel toe :lol:

Patrick

Bericht door Patrick »

Dit is trouwens de villa waar we volgende maand in zitten :applause:

http://www.adoreflorida.com/

gonniegans

Patrick - ziet er goed uit die villa! Niet zo oubollig als de meeste villas qua inrichting. Mss ook iets voor ons, al zouden wij liever nog iets centraler willen zitten. Ik ben goed aan het kijken, maar de prijs voor het gebodene is goed.

Arianne - wij hadden vorig jaar een Disney Area Superior home en zaten in Hampton Lakes, tegenover Westridge. Prima hoor, maar zeker een half uur naar Disney e.d. Je kan in principe overal zitten. Ik zit nu meer aan Windsor Hills, Lindfields e.d. te denken.

Plaats reactie