De ervaring leert dat ik alleen maar op de hotelkamer ben om eind van de avond nog wat tv te kijken, te slapen en te douchen. Ik zoek dus vooral een basic hotel wat schoon is en met een redelijk tot goed bed, en voor een leuke prijs uiteraard (we hebben wel leukere dingen in Orlando om ons geld aan uit te geven). Een zwembad vind ik ook wel prettig om af en toe 's ochtends of einde van de middag even een duik te nemen, of eens een middagje aan het zwembad te chillen. Eten doe ik alleen maar buiten de deur, dus dat hoeft ook niet bij het hotel te zitten.
De Econo Lodge Inn & Suites (8738 International Drive) is een basic hotel, leuk opgezet rondom het zwembad. Je kunt je kamer hebben aan de zwembad zijde of aan de achterzijde / parkeerzijde. Zwembadzijde is natuurlijk het leukste en als het niet helemaal vol zit kun je daar ook makkelijk om vragen. De meeste kamers hebben wifi, wat voor mij ook wel een must is. Verder de standaard uitrusting van een Amerikaanse hotelkamer: tv, koelkastje, magnetron, koffie/thee faciliteit, kleine badkamer met bad/douche/toilet, kluisje. De kamer was schoon, niet op en top maar goed genoeg. Je moet bijv. niet per ongeluk een nachtkastje opzij schuiven, want je schrikt je dood wat je daar achter ziet

Het hotel heeft een prima laundry room, altijd handig als je er wat langer verblijft.
Verder is dit gedeelte van de International Drive voor mij absoluut favoriet, gezien de dichtbij gelegen restaurants waar ik graag kom en de 24h walgreens zit schuin aan de overkant.
Ik ben vast nog de nodige info vergeten, dus vraag alsjeblieft als je meer over dit hotel wilt weten.