Ervaringen m.b.t. vliegen met TUI ( v/h Arke Fly )

MrNickert

Re: Ervaringen m.b.t. vliegen met Arke Fly

Bericht door MrNickert »

Volgende week mag ik onze plaatsen reserveren. Zijn er nog bepaalde tips waar ik rekening mee kan gaan houden. Willen sowieso bij een raam zitten, niet in het midden.
Afbeelding

mickeyenminnie

Bericht door mickeyenminnie »

Ik mag vrijdag de stoelen reserveren bij arkefly :-)
Maar als je nu al inlogt met je reserveringsnummer kun je de stoelindeling in het vliegtuig al zien. Staat alleen nog bij dat de stoelverkoop gesloten is.

José

Bericht door José »

Klopt, ongeveer 5 weken voor vertrek kun je op de site al wel de stoelindeling zien maar pas precies 3 weken voor vertrek staat het open om daadwerkelijk je stoel te reserveren en ook pas enkele minuten na de vertrektijd. Dus als je bv om 9.00 uur vertrekt dan kun je ook pas vanaf die tijd reserveren en zeker niet eerder.
Al 26 jaar Florida vakanties en het blijft geweldig. minniemouse mickeymouse flagusa

MrNickert

Bericht door MrNickert »

Klopt dat had ik ook al gezien. MAar denk misschien hebben mensen hier nog tips voor een goede plek in het vliegtuig :). Bijvoorbeeld je moet voor aan zitten want dan heb je minder last van iets, etc.
Afbeelding

José

Bericht door José »

Dat is heel persoonlijkn ook ligt het eraan of je economy of ( Premium) comfort class vliegt. De één zit graag bij de vleugel de ander zoveel mogelijk voorin of wil graag bij het raam, of juist niet. Zijn ook mensen die in de buurt van de wc willen zitten. Ook kun je er rekening mee houden hoe groot het reisgezelschap is, reis je met bv 3 personen dan is het leuk om in het midden naast elkaar te zitten. Dus ja, het is heel persoonlijk.
Al 26 jaar Florida vakanties en het blijft geweldig. minniemouse mickeymouse flagusa

tess

Bericht door tess »

Onze ervaring is,, het zitten bij de nooduitgang is wat koud,dus sokken of iets aandoen.
Het achteraan zitten vonden we ook geen avontuur,,omdat je dan bij de "keuken"zit,, en ik persoonlijk vind dat niet erg lekker ruiken. :oops:

Onze voorkeur gaat uit ,om in het midden te zitten.

MrNickert

Bericht door MrNickert »

Bedankt! Hier heb ik wat aan :). We zijn met zijn tweeen, en voor vriend eerste keer vliegen dus wordt sowieso het raam. Ik denk dat dan voor de vleugel de beste optie is. Vliegen economyclass.
Afbeelding

mickeyenminnie

Bericht door mickeyenminnie »

Heb zojuist onze stoelen gereserveerd voor de vlucht van 2 Mei met arkefly.
Inderdaad precies om negen uur (onze vluchttijd) gaat de verkoop open. En dan is het al druk met reserveren.
Dus op tijd voor je computer gaan zitten :D :D

oOz

Bericht door oOz »

Nog mensen met ervaringen in 2014 met Arke?
Ik lees voornamelijk negatieve ervaringen op het wereld wijde web.

Hoop dat de mensen hier op het forum betere ervaringen hebben?

Ik ben inmiddels ongeveer 3 maanden terug van een eerste bezoek aan Florida.
Heb er zo van genoten dat mijn vriendin en ik er voor gekozen hebben om terug te gaan in eind september.
Bij Arke lag de prijs hiervoor gelijk aan een weekje vakantie Turkije en dus hebben wij maar geboekt bij Arke.

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Mijn eerste FLorida reisje was ook met Arke, vanwege de prijs. Heel goed bevallen. Het jaar erop met United, overstap in Washington, vond dat niks... Dus begin dit jaar weer met Arke, ook omdat ze een goede aanbieding hadden (279 voor een ticket). En ik hoop toch even met Arke te blijven vliegen, ideaal, rechtstreeks, fijn vliegtuig, en fijne service.
Mij is het erg goed bevallen in ieder geval!
Het enige nadeel is dat het vliegtuig vaak vrij vol zit, i.t.t. United, toen een half leeg toestel waardoor je met een beetje mazzel meer ruimte hebt.
Verder is Sanford een erg fijn vliegveld, lekker rustig en gemoedelijk.

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Wij hebben al een aantal keer met Arkefly gevlogen, de laatste keer in januari van dit jaar.
We zijn heel erg tevreden over de service en vinden het rechtstreeks vliegen op Sanford een uitkomst.
Het is een fijn rustig vliegveld en het is er niet zo hectisch bij de douane.

floridavilla

Bericht door floridavilla »

Onze ervaringen zijn over het algemeen positief. Rechtstreeks vliegen vinden wij ook erg prettig. Wij vinden het jammer dat Arke binnenkort alleen maar op Vrijdag vertrek vanuit Amsterdam. Bij ons hangt het ervan af wat de beste prijs is of we met Arke gaan of United.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

We zijn inmiddels een tijdje verder sinds de laatste post in dit topic en in die tijd hebben volgens mij weer een aantal forumleden gevlogen met Arke Fly, dus is het wel weer eens tijd voor een update van de positieve/negatieve ervaringen met deze maatschappij. En met ervaringen bedoel ik dan de stiptheid van de vluchttijden en de service aan boord.

Dus ik zou zeggen : Arke Flyers laat eens wat horen :mrgreen:
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Sandra

Bericht door Sandra »

Wij zijn al een aantal keer met Arke naar Orlando gevlogen. Bevalt prima. Nu helemaal oke want ze vliegen op vrijdag heenvlucht rechtstreeks en op zaterdag terugvlucht ook rechtstreek geen tussenstop meer in Miami. Er is op de terugvlucht zaterdag's helaas geen Premium class meer aanwezig. Je bent ook zo door de Douane heen en auto ophalen is ook snel gebeurd.

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Ben ook nog steeds heel tevreden over Arke. Ben momenteel bezig om een reis te boeken eind januari/begin februari, en heb diverse andere sites bekeken zoals American Estates, en USA Fun (ook erg tevreden over op zich) maar toch vallen ze allemaal af puur vanwege het feit dat ze geen Arke vluchten aanbieden.

Heb echt zo geen zin om met een overstap te vliegen, 1 keer gedaan en vond het 3 keer niks.
Net wat Sandra zegt, ze vliegen nu ook terug vanaf Orlando rechtstreeks, dus helemaal perfect.

En een heerlijk klein vliegveld, alles gaat snel. Zo'n weldaad na het overweldigende MCO.

Plaats reactie