Mijn naam is Priscilla, 26 jaar oud. Ik ben Disney fan in hart en nieren al vanaf mijn geboorte geloof ik, haha. Het Disney virus heb ik waarschijnlijk van mijn ouders

Ik ging het huis uit maar mijn ouders gingen bijna ieder jaar wel naar Amerika. Nu ook om andere plekken dan Tennessee te bezoeken. Waaronder ook Orlando (hier ging ook hun huwelijksreis heen, jaaaaren geleden). Ze vonden het (weer) zooo te gek dat ze mij en mijn vriend trakteerden op 2 weken Orlando (in privé villa) om Disney world te bezoeken. Ze waren namelijk 25 jaar getrouwd. Nou, het was voor mij een droom die uitkwam, wat een te gekke plek!
Mijn vriend en ik hebben ook meerdere plekken bezocht als USA-fans

Orlando was voor ons inmiddels 4 jaar geleden. Dus ik vond het weer hoog tijd! Dus eind september gaan wij weer voor 19 dagen naar Orlando! Kan echt niet wachten!
Dit keer willen we ook de andere parken zien. Universal, Seaworld etc.
We zijn wel naar Universal geweest in LA, maar hoorde dat het in Orlando toch wel anders is.
Ik snuffelde al wat langer rond op het forum voor wat tips en reiservaringen. Maar ik dacht; laat ik me nou toch maar eens registreren en voorstellen

Groetjes Priscilla