Even voorstellen dan maar!

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Priscilla1802

Even voorstellen dan maar!

Bericht door Priscilla1802 »

Hoi allemaal!

Mijn naam is Priscilla, 26 jaar oud. Ik ben Disney fan in hart en nieren al vanaf mijn geboorte geloof ik, haha. Het Disney virus heb ik waarschijnlijk van mijn ouders ;) als kind bijna ieder jaar wel naar Disney Parijs geweest. In mijn tienerjaren namen mijn ouders mij (4x) mee naar Tennessee, o.a. naar de geboorteplaats van the King, Memphis! Ik ben namelijk ook enorme fan van Elvis!

Ik ging het huis uit maar mijn ouders gingen bijna ieder jaar wel naar Amerika. Nu ook om andere plekken dan Tennessee te bezoeken. Waaronder ook Orlando (hier ging ook hun huwelijksreis heen, jaaaaren geleden). Ze vonden het (weer) zooo te gek dat ze mij en mijn vriend trakteerden op 2 weken Orlando (in privé villa) om Disney world te bezoeken. Ze waren namelijk 25 jaar getrouwd. Nou, het was voor mij een droom die uitkwam, wat een te gekke plek!

Mijn vriend en ik hebben ook meerdere plekken bezocht als USA-fans :) Miami, Las Vegas, San Francisco, LA etc.
Orlando was voor ons inmiddels 4 jaar geleden. Dus ik vond het weer hoog tijd! Dus eind september gaan wij weer voor 19 dagen naar Orlando! Kan echt niet wachten!
Dit keer willen we ook de andere parken zien. Universal, Seaworld etc.
We zijn wel naar Universal geweest in LA, maar hoorde dat het in Orlando toch wel anders is.

Ik snuffelde al wat langer rond op het forum voor wat tips en reiservaringen. Maar ik dacht; laat ik me nou toch maar eens registreren en voorstellen :)

Groetjes Priscilla

Sunshine State
Contacteer:

Re: Even voorstellen dan maar!

Bericht door Sunshine State »

Hoi Priscilla,

Hartstikke leuk dat je jezelf hebt aangemeld...
Nog leuker is dat je Orlando gek bent natuurlijk, en.... daarin ben je natuurlijk niet alleen :mrgreen:
Wat leuk dat jullie in September gaan, dat is volgende maand al, hoe lekker is dat zeg!!

Nog heel veel voorpret toegewenst!

Rick
Vakantie blog September 2016 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Leuk dat je je hebt aangemeld!
Wil je wat meer vertellen over je vakantie zoals, waar verblijven jullie, heb je al toegangskaarten, heb je een planning?
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

m.mouse

Bericht door m.mouse »

Welkom. Altijd leuk om meer Amerika/Orlando fans te ontmoeten. Alvast heel veel plezier.
Afbeelding

Priscilla1802

Bericht door Priscilla1802 »

Dank jullie wel :)

Ik heb mijn reis via Expedia geboekt. Ze hadden leuke aanbiedingen namelijk.
We vliegen met British Airways via Londen Gatwick. We zijn al eens eerder via deze weg naar Amerika gevlogen en dat was ons goed bevallen. Ik vind dat overstappen in Amerika altijd vreselijk :(

We verblijven dan 19 dagen in het Comfort Suites (Maingate East) Hotel in Kissimmee. Tegenover Old Town :D Wij zijn de vorige keer niet in Old Town geweest maar wat ik zo zie van filmpjes/foto's ziet het er gezellig en betaalbaar uit :)

We hebben niet echt een planning. Ik ben wel druk aan het rondkijken voor tickets. Via dit forum kwam ik erachter dat sites zoals https://www.attractionticketsdirect.de/ en de .ie variant veel werden gebruikt. Ook undercovertourist.com kijk ik wel eens op.
Ik wil uiteraard de Disney parken weer eens zien. Tijdens onze vorige trip hadden we een 10-daagse pas (+waterparken) dus Disney hebben we goed kunnen zien. Ik wil dit jaar dus een 6 of 7-daagse pas aanschaffen. Wel met de waterparken :)
Ik zat te denken aan de 2 daagse pas voor Universal (hoeft niet met waterpark) en ik wil heel graag een keer naar Seaworld. Ben namelijk helemaal weg van pinguïns! Ook wil ik Wonderworks eens bezoeken.

We willen waarschijnlijk ook nog wel een auto huren. Maar daar ben ik nog naar op zoek. Misschien dat we ook een dagje naar de kust willen. Cocoa beach of Clearwater beach.

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Hallo Priscilla, hartelijk welkom op het forum.
Leuk dat je je aangemeld hebt en wat een geweldige plannen hebben jullie. Dat wordt vast een topvakantie.
Een huurauto zou ik zeker aanraden, zeker als je ook naar de shopping malls of restaurants wilt.
Heel veel plezier met alle voorpret.

robin

Bericht door robin »

Welkom op het forum :applause: :D

anja

Bericht door anja »

Welkom op deze leuke forum.. wij gaan 6 sept. dus wie weet komen we elkaar tegen.
have fun

Plaats reactie