( Was bij mijn vorige boeking een aantal dagen geleden EUR 831,84 dus meteen nieuwe boeking gemaakt )
Dus mocht je al een reservering hebben staan, probeer het ook even

Ik heb even zitten denken maar zolang je niet betaald (prepay) kan het uiteindelijke tarief toch alle kanten op. Je betaald toch pas bij inleveren van de auto en dan betaal je de dollarkoers van die dag. Dus alle boekingen ten spijt ( die ik ook de afgelopen week gemaakt hebt) dat verschil kan toch uiteindelijk helemaal weg zijn of zie ik het verkeerd ?PENPE schreef:Zojuist via de site van National mijn dagelijkse price-check gedaan met de KLM-FlyingBlue code 8572130 en de BJ Travel couponcode NDA2324BR en Fuel Service Option, en de prijs voor 4 weken ( september/oktober ) komt nu op EUR 799,17
( Was bij mijn vorige boeking een aantal dagen geleden EUR 808,25 dus meteen nieuwe boeking gemaakt )
Zal ongetwijfeld komen door de nu iets hogere dollarkoers maar ieder 'tientje' is meegenomen en het is voor mij ook een beetje een sport
Ook maar even een nieuwe check gedaan. Jawel hoor, voor 5 weken in juli en augustus nu maar liefst 200 euro goedkoper! Vlug maar een nieuwe boeking gedaan en de oude in de prullenbak!PENPE schreef:Zojuist via de site van National mijn dagelijkse price-check gedaan met de KLM-FlyingBlue code 8572130 en de BJ Travel couponcode NDA2324BR en Fuel Service Option, en de prijs voor 4 weken ( september/oktober ) komt nu op EUR 799,17
( Was bij mijn vorige boeking een aantal dagen geleden EUR 808,25 dus meteen nieuwe boeking gemaakt )
Zal ongetwijfeld komen door de nu iets hogere dollarkoers maar ieder 'tientje' is meegenomen en het is voor mij ook een beetje een sport
Jackie schreef:Ze moeten toch je rijbewijs gegevens hebben? Of geef je die bij het ophalen van de auto?