Prijsverschil National

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Prijsverschil National

Bericht door PENPE »

Zojuist via de site van National mijn dagelijkse price-check gedaan met de KLM-FlyingBlue code 8572130 en de BJ Travel couponcode NDA2324BR en Fuel Service Option, en de prijs voor 4 weken ( september/oktober ) komt nu op EUR 808,25
( Was bij mijn vorige boeking een aantal dagen geleden EUR 831,84 dus meteen nieuwe boeking gemaakt )

Dus mocht je al een reservering hebben staan, probeer het ook even ;)
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Zojuist via de site van National mijn dagelijkse price-check gedaan met de KLM-FlyingBlue code 8572130 en de BJ Travel couponcode NDA2324BR en Fuel Service Option, en de prijs voor 4 weken ( september/oktober ) komt nu op EUR 799,17
( Was bij mijn vorige boeking een aantal dagen geleden EUR 808,25 dus meteen nieuwe boeking gemaakt )

Zal ongetwijfeld komen door de nu iets hogere dollarkoers maar ieder 'tientje' is meegenomen en het is voor mij ook een beetje een sport :mrgreen:
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Orlando2005

Bericht door Orlando2005 »

PENPE schreef:Zojuist via de site van National mijn dagelijkse price-check gedaan met de KLM-FlyingBlue code 8572130 en de BJ Travel couponcode NDA2324BR en Fuel Service Option, en de prijs voor 4 weken ( september/oktober ) komt nu op EUR 799,17
( Was bij mijn vorige boeking een aantal dagen geleden EUR 808,25 dus meteen nieuwe boeking gemaakt )

Zal ongetwijfeld komen door de nu iets hogere dollarkoers maar ieder 'tientje' is meegenomen en het is voor mij ook een beetje een sport :mrgreen:
Ik heb even zitten denken maar zolang je niet betaald (prepay) kan het uiteindelijke tarief toch alle kanten op. Je betaald toch pas bij inleveren van de auto en dan betaal je de dollarkoers van die dag. Dus alle boekingen ten spijt ( die ik ook de afgelopen week gemaakt hebt) dat verschil kan toch uiteindelijk helemaal weg zijn of zie ik het verkeerd ?

Gr. Ronald

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Je bedrag wordt wel iets lager, maar een slechte koers kan dat weer tenietdoen.
Want je betaald idd pas bij het inleveren.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

Qpido

Bericht door Qpido »

PENPE schreef:Zojuist via de site van National mijn dagelijkse price-check gedaan met de KLM-FlyingBlue code 8572130 en de BJ Travel couponcode NDA2324BR en Fuel Service Option, en de prijs voor 4 weken ( september/oktober ) komt nu op EUR 799,17

Ook maar even een nieuwe check gedaan. Jawel hoor, voor 5 weken in juli en augustus nu maar liefst 200 euro goedkoper! Vlug maar een nieuwe boeking gedaan en de oude in de prullenbak!

Jackie
Contacteer:

Bericht door Jackie »

Hoe kan ik als emerald lid een driver toevoegen zonder daarvoor te betalen?
Ik probeer te boeken. Mijn man is emerald lid en ik voeg mezelf toe als add. driver maar ik moet dan toch betalen.
Hij vraagt wel of we op hetzelfde adres wonen en dan zeg ik ja.
Hoe doen jullie dat?

Jackie

robisjo

Bericht door robisjo »

Doen we niet, zit er standaard bij.
Afbeelding

Jackie
Contacteer:

Bericht door Jackie »

Ze moeten toch je rijbewijs gegevens hebben?
Of geef je die bij het ophalen van de auto?

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Jackie schreef:Ze moeten toch je rijbewijs gegevens hebben? Of geef je die bij het ophalen van de auto?

De site van National zegt hierover :

· All additional drivers must meet all rental requirements.
· Additional drivers must appear at the rental counter with the primary renter.
· Additional drivers must sign the rental agreement.
· An additional daily fee may apply for any Additional Drivers.

The additional driver can only be added to the contract at the pick up location.

As an Emerald Club member, you also enjoy an A-list of other benefits: Never pay extra when family members and business associates do the driving.

Voor wat betreft je rijbewijs gegevens : Als het goed is staat het rijbewijs van je partner ( huurder ) al geregistreerd op zijn/haar Emerald-account. De gegevens van de 'spouse' worden ingevoerd bij het afhalen van de auto als je je rijbewijs en cc moet tonen.

Jackie
Contacteer:

Bericht door Jackie »

Tnx PenPe

pajaro

Bericht door pajaro »

Ik heb me vorige week aangemeld bij de National Emerald Club. Ik heb net de KLM-FlyingBlue code 8572130 en de BJ Travel couponcode NDA2324BR ingevuld. Als ik dan ga zoeken krijg ik bovenin een donkergroen vlak (als eerste optie) te zien met Emerald Aisle, Aisle choice. Als ik die selecteer kom ik op de pagina uit en staat inderdaad de Toyota Carolla (or similar) aangegeven. Incl. Fuel Service Option €510,25 voor 16 dagen. Dat vind ik een zeer nette prijs! Zo mooi dat ik het bijna niet kan geloven? Heb ik het zo goed gedaan? :P

Hoe reserveren jullie de auto? Kiezen jullie voor je CC of selecteren jullie pay at counter? Als ik dat voor nu doe kan ik dan later alsnog online betalen met mijn CC?

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Klopt, heb je helemaal goed gedaan thumbsup

Je moet inderdaad kiezen voor betalen bij inleveren van de auto, wel even rekening mee houden dat je bedrag voor de fuel-option hoger kan uitvallen. Je betaald nu namelijk de prijs voor een volle tank van een midsize-auto, neem je eengrote auto ( bv SUV ) mee met een grotere tank dan betaal je daar uiteraard ook voor. Reken in dat geval op een bedrag van 40/50 dollar, dan zit je aardig in de richting.

pajaro

Bericht door pajaro »

Bedankt voor je antwoord en info! Ik heb gekozen voor Pay at counter. Als ik vervolgens op Reserve klik krijg ik bovenin de volgende 2 foutmeldingen:

-The Validate Pricing response is missing necessary rate detail information.

-Value entered does not match rental options. Please update the value.

Iemand enig idee? Naar mijn idee heb ik alles ingevuld. Vluchtnummer etc. hoeft toch nog niet aangezien ik nog geen ticket geboekt heb?

Alles opnieuw ingevuld en nu is het wel gelukt! :)

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

En daarom gebruik ik geen fuel optie meer maar tank hem zelf vol.. Scheelt toch zo'n 10/20 dollar want de Edge die ik nu heb daar gaat nu niet meer in de 30 dollar( weet ik want ik heb hem helemaal leeg gereden). Ben er 1 keer ingetrapt en ging de fuel van 40 naar 60 ofzo terwijl ik hem zelf voor 45 ofzo vol tankte. Maar iedereen zijn ding ik doe het zelf wel.

pajaro

Bericht door pajaro »

Net weer een check gedaan met bovenstaande Fly Blue code en coupon code. Ik was eerst €510,25 kwijt en nu €502,30 voor 16 dagen. Scheelt toch weer 8 euro! :) Hoop dat het voor september nog een keer lekker onder de 500 euro zakt!

Plaats reactie